Про це він розповів в ефірі “Сніданку з 1+1” , пише ПІК.
На запитання від пенсіонерки Людмили Солтанової-Александрович зі Львова: “Я пенсiонерка. Мiй син-iнвалiд отримує соціальну допомогу. 26 травня я отримала повідомлення, де написано, що у мене “борг”, тому знiмають субсидiю. Я вирiшила показати соцiальному захисту усi зiбранi чеки, де вказано, що я вчасно оплачую, однак у зв’язку з карантином охорона до них мене не впустила. I тепер я не можу довести, що сплачувала за квитанціями”.
На запитання жінки Віталій Музиченко відповів, що у такому випадку до органу соціального захисту потрібно звертатися письмово. Відповісти на лист органи соцзахисту мають за 10 днів. Якщо протягом цього часу відповіді не має, то треба з’ясовувати, на якому етапі розгляду конкретний документ.
Заступник міністра соцполітики також зазначив, що у травні відбувається процедура перевизначення права отримання субсидії на наступний період і наразі вивчається, чи оплачував отримувач субсидії комунальні послуги чи ні.
“Тобто постачальники послуг надають інформацію управлінням соцзахисту про наявність простроченої заборгованості. Бувають ситуації, коли ця інформація не відповідає дійсності. За нашими даними, понад 95% одержувачів субсидій – це добропорядні платники, які не мають жодних боргів. Але, якщо одержувач субсидій добропорядно сплачував комунальні послуги, а постачальник вимагає щось ще сплатити і подає про це інформацію в управління соцзахисту, тоді враховуючи карантинні обмеження щодо особистого прийому, копії документів необхідно направити поштою на адресу управління соцзахисту. Це не буде перепоною для отримання субсидій”, – додав заступник міністра.
Приєднуйтесь до нас у Telegram
Читайте також у ПІК: