Про це повідомляє Суспільне, передає ПІК.
У цій ситуації винні самі люди, каже керівниця Івано-Франківського сервісного центру Пенсійного фонду Світлана Кучірка. Адже люди не дотримуються дистанції:
“Вони чи там, чи тут не вміють тримати дистанцію. Я не буду іти до них і казати: “Станьте на метр один від одного. Люди – грамотні і мають знати”, – коментує Світлана Кучірка.
Приймають у сервісному центрі лише тих людей, у кого нагальні питання.
“Це означає, якщо у людини хтось помер з рідних і їм треба терміново оформити на поховання, бо немає за що ховати, то ця людина приходить, ми її обслуговуємо. Якщо є питання просто прийти в Пенсійний фонд поговорити (таких є дуже багато), то я вважаю, що є гаряча лінія, і можна зателефонувати і сказати“, – каже Світлана Кучірка.
Керівниця управління обслуговування громадян Пенсійного фонду області Оксана Козло каже, що у цьому сервісному центрі за день приймають до 200 людей. На електронну чергу, яка також працює, записуються по 1-2 людини протягом дня.
Детальніше у сюжеті.
Приєднуйтесь до нас у Telegram
Читайте також у ПІК: