Митець навчався у Сімферополі, в Кримському художньому училищі, в часи, коли півострів був українським. За фахом чоловік — викладач живопису, пише ПІК.
“Пейзажі на листках — це моя авторська техніка. Придумав її випадково, під час прогулянки у парку. Підказала техніку моя учениця, яку я готував до вступу в університет. Коли ми йшли алеєю та милувалися природою, вона підняла з землі кленовий листок та сказала, що на ньому можна було би намалювати осінь. Я подивився на неї та на листок… скептично. Але згодом мене, наче струмом пронизала думка. А й справді, чому би й не спробувати намалювати“, – розповідає Михайло.
Тоді митець назбирав кілька десятків кленових листків, удома випрасував та кілька місяців тримав у книжках, аби вони гарно висохли та розправилися. Згодом чоловік приклеїв листки на попередньо прогрунтований спеціальною фарбою картон.
Без жодного ескізу намалював на листках пейзажі тоненькими пензлями і олійними фарбами. Розміри картин, за словами пана Михайла, невеличкі: 20 на 25 та 25 на 30 сантиметрів. А розміри самих листків 18 на 22 та 22 на 27 сантиметрів.
Коли фарби висохли, художник покрив готові картини клеєм ПВА та убрав у рами і скло. Останнє потрібно для того, аби з часом листки не знищилися.
Малював Михайло Бурдило один пейзаж на листку протягом двох днів. Працював 4-5 годин в день. Пейзажі на кленових листках подарував друзям і знайомим, кілька картин залишив для виставок. Цієї осені чоловік планує знову збирати кленове листя і малювати нові картини.
Злата Леміш
Фото Злати Леміш та з архіву Михайла Бурдила
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте також: