З 2 жовтня 2020 року книгу відгуків і пропозицій остаточно скасували, її замінили на сучасні цифрові інструменти захисту прав споживачів.
Про це повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, пише ПІК.
“Відміняє Інструкцію № 349, яка містила форму і порядок застосування книги відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та в закладах ресторанного господарства”, – йдеться у повідомленні.
Тепер можна залишати свої відгуки через “гарячу лінію”, електронне та класичне листування чи соціальні мережі.
“Це стало черговим кроком в напрямку дерегуляції, цифровізації бізнес-процесів та зменшення застарілих норм. Є більш ефективні та зручні інструменти контролю та захисту прав споживачів”, – йдеться у повідомленні.
Крім того, сьогодні споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів за захистом порушених прав як в паперовому, так і електронному вигляді. В територіальних органах Держпродспоживслужби та в багатьох місцевих держадміністраціях створені та функціонують консультаційно-інформаційні служби, де споживачі можуть отримати інформацію та допомогу по захисту своїх прав.
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте також: