Відповідне доручення очільник Калуської громади дав під час оперативної наради.
Під час наради міський голова Андрій Найда зауважив, що є багато скарг від людей на комунальні проблеми. Своєю чергою комунальники пояснили, що їм важко реагувати на скарги мешканців, які вони пишуть в соцмережах, адже потрібен час і працівники, щоб їх шукати, інформує Бліц-інфо, пише ПІК.
“До кінця тижня треба створити відповідні групи, куди люди могли б звертатися. Це легко. Створіть одну групу з благоустрою, одну по Калушавтодору, світлу і так далі. З понеділка люди мають вже писати на ці сторінки, щоб комунальники могли в будь-який момент перевірити, де є скарги і відреагувати”, — сказав міський голова.
Комунальники пояснили, що сторінка інспекторів з благоустрою створена ще три роки тому, але люди туди майже не пишуть.
“Треба було людей повідомити. Я, наприклад не знав про існування такої сторінки і думаю, що таких людей багато. Треба створити сторінки і повідомити мешканцям куди писати скарги”, — доручив голова.
Читайте також:
- Новий мер Калуша Найда хоче зустрітися з бізнесом
- На грані зриву відкриття осучаснених приймальних відділень в опорних лікарнях Прикарпаття
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг