В Івано-Франківську з’явився діджитал-гід Станіслав. Це перший у світі персоналізований туристичний гід, стверджує автор ідеї Сергій Дубей.
Про те, як виникла потреба у такому ресурсі, про команду авторів та унікальність проєкту він розповів Суспільному Карпати, пише ПІК.
Станіслав створений у ресурсі Telegram і має чимало цікавих функцій.
Бот – це бездушний сайт. Станіслав – має вигляд, він уміє рухатися і говорити.
Якщо ви зайдете у будь-який з розділів, куди він рекомендує вам піти, то щоразу його алгоритм буде видавати іншу послідовність закладів, щоб зберегти свою об’єктивність. Якщо ви хочете попити каву, і в нього є в рекомендаціях чотири чи п’ять кав’ярень, то це можна зробити на вищому рівні.
У нього є своя міфологема – документ, у якому зазначається, як він ставиться до всього світу і світ – до нього, і звідки Станіслав виник. У нього є словник фраз, які він застосовує. Свій стиль риторики і позиція щодо речей.
Схожих гідів в Україні немає. У світі теж не знаходив. Є, наприклад, путівники. Відмінність Станіслава – у персоналізації. Персоналізованого туристичного гіда-бота я не зустрічав. Є схожі ідеї.
Він забезпечує 90 відсотків усіх загальних потреб туриста
Станіслав забезпечує пропозицію в три “кліки”. Наприклад, ви хочете випити у Франківську доброї кави. Натискаєте “Food & coffee”, далі – “coffee”, третій клік – це вже вибір.
“Ознайомитися з містом” – ми написали дуже крутезну екскурсію. Навіть, якщо її пройде франківець, він скаже: “Ого”. Ви знайдете в ній старі фото та відео, що допоможуть поринути в історію.
Всередині Станіслава є ще один продукт – “Пабквест”. Це найвеселіший спосіб провести вечір у Франківську, ознайомитися з нашим містом. Ми його зробили художнім. Він називається “Шлях самурая”. Ви реально проходите випробування.
У нас є кнопка “life-підтримка”. Ми її хочемо вдосконалити. Уявіть, що ви приїхали у Франківськ, і у вас виникла проблема. Будь-яка. Наприклад, “Я потрапив до поліцейського відділку. Що робити?”. За цією кнопкою ви можете вирішити цю проблему. На перший час приймати запитання буду я і команда. А далі – я хочу навчити ще інших людей. Така собі “магічна кнопка”. Я не знаю такого сервісу у світі, щоб туристи могли вирішити свої проблеми. Коли турист “на руках” сервісу – “люлі-люлі”. Це гостинність найкращого рівня.
Наступний рівень – це нейромережа – коли ти йому пишеш, а він тобі відповідає. Наприклад, “Чим можна сьогодні зайнятися в Івано-Франківську?”. Наш гід знайде ключ-слова “зайнятися”, “сьогодні”, – і сформує для тебе пропозицію.
Наразі шукають інвесторів.
Також дуже швидко Станіслав заговорить. Ми зараз прописуємо йому контент-book – що він має право говорити назагал, що буде корисно всім, з якою періодичністю.