Про це повідомляють на сторінці підприємства, пише ПІК.
- В період з 28 грудня по 6 січня 2020 року прийом споживачів буде проводитися у звичайному режимі.
“Важливо!!!!! Звертаємо увагу, що 31 грудня 2020 року та 6 січня 2021 року прийом споживачів буде здійснюватися до 12 год”,- йдеться в повідомленні.
- В період з 11 січня по 24 січня 2021 року прийом заявок споживачів буде проводитися в дистанційному режимі через вайбер-канали (067) 850 40 20 тільки для текстових повідомлень (деталі тут ).
Виконання послуг за заявками споживачів, які були надані в період з 8.01.2021 року по 24.01.2021 року будуть виконуватися після завершення посиленого карантину, тобто після 24 січня 2021 року.
Читайте також:
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг