“Прикарпаттяобленерго”: обслуговування клієнтів Яремчанської зони відбуватиметься за новою адресою. Про це йдеться на сайті АТ “Прикарпаттяобленерго”, пише ПІК.
За новою адресою клієнти зможуть отримати наступні послуги:
- Послугу з приєднання до електромереж компанії
- Послугу з укладення та переукладення Договору про розподіл електроенергії
- Послугу з облаштування вузла обліку електричної енергії
Решту послуг можна буде отримати дистанційно.
Подати показники споживання електроенергії клієнт зможе скориставшись дистанційними сервісами, доступними на сайті компанії в розділі «Подати показник» за посиланням: https://www.oe.if.ua/uk/submit_metrics
Прийом заявок споживачів буде проводитися в дистанційному режимі через вайбер-канал на номер (067) 850 40 20. За цим номером телефону в режимі виключно текстових повідомлень можна подати ряд заяв на отримання послуг. Більше інформації про те як це зробити – на сайті компанії в розділі «Меню»-«Споживачам»-«Розподільчі послуги»- «як замовити розподільчу послугу онлайн» або за посиланням: https://www.oe.if.ua/uk/sections/5e749e28db9c425648a6d000#5ffc2dc0db9c4243fa129c29
З’ясувати питання з електропостачання клієнти зможуть зателефонувавши в кол-центр компанії за номером 0 800 50 40 20.
Особистий прийом клієнтів відбуватиметься:
з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:15,
у п’ятницю – з 8:00 до 16:00,
обідня перерва – з 12:00 до 13:00.
Читайте також у ПІК:
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram , Youtube та Telegram
Читайте нас у тг