Мешканці Прикарпаття – користувачі онлайн-сервісів на початку квітня зіткнулися із труднощами при передачі показань лічильників: люди подавали один показник, а зараховували інший. ПІК пояснили в АТ “Івано-Франківськгаз”, що стало причиною збою передачі показань.
Впродовж минулого року ціни на газ в області, і в Україні загалом значно коливались. Так, вартість газу для побутових споживачів в грудні була в 2,3 рази вищою за ціну липня.
Більшість домогосподарств змушені були підлаштовуватись під цінові коливання: передавали вищі показання влітку і менші – в зимові місяці. Таким чином, люди намагалися “зекономити” на комунальних послугах.
“Наприклад, в січні – лютому 2021 року домогосподарства з газовим опаленням передавали АТ «Івано-Франківськгаз» обсяги споживання близькі до 50 куб м на місяць. Що не може відповідати дійсності. Подібні дії побутових споживачів призвели до викривлення балансу газорозподільних компаній”, – зазначають у компанії.
Крім того, із поширенням коронавірусної хвороби на території нашої країни почастішали випадки недопуску контролерів АТ «Івано-Франківськгаз» для зняття показань лічильників. Це зробило неможливим ефективну звірку фактичних обсягів споживання газу і спричинило технічні проблеми з врахуванням переданих показань.
З цієї причини зараз і відбувається інвентаризація показань лічильників. Після її завершення показання лічильників будуть приведені у відповідність.
Людей закликають вчасно подавати показники газового лічильника, а також завантажувати фото, яке підтверджує правильність показника.
Читайте також у ПІК:
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг