Під Львовом з декількома пасажирами сталася неприємна ситуація. Про це повідомила пасажирка ( назву потягу жінка не вказує) Катерина Сметанюк у Twitter, пише ПІК.
Перед прибуттям до Львова провідник попередив усіх пасажирів про те, що очікується зупинка “мінімум на годину” у зв’язку із запізненням причіпного вагона.
“Сказав ідіть гуляйте. Перед тим як вийти я підійшла й уточнила інформацію двічі, чи він впевнений. Сказав точно”, – розповідає Катерина.
Пасажирка залишила у вагоні свою валізу, прихопивши лише сумку. При цьому жінка попросила номер телефону провідника, але той відмовив, порекомендувавши прийти на 15 хвилин раніше. Вона повернулася ще раніше, але потяг з її валізою вже поїхав.
Оператор довідкової лінії “Укрзалізниці” порадив жінці звернутися до чергового вокзалу. Проте біля його кабінету вже зібрався натовп обурених пасажирів.
В результаті “Укрзалізниця” запропонувала пасажирам безплатно поїхати у кабіні машиніста іншого потяга.
При цьому Сметанюк обурена діями працівників “УЗ” щодо повернення її речей. За її словами, чергова домовилась з Києвом, щоб її колега забрав речі пасажирів.
“Записали наші номера вагону і місця. І все. Ні, номерів телефону, ні паспортних даних. Тобто приїжджає поїзд в Київ – підходьте, людоньки, розбирайте це”, – обурилася жінка.
Найбільше жінку дивує, як провідник міг допустити, щоб потяг поїхав майже з пустим вагоном.
“Знаєте що мене дивує найбільше? Стосовно часу відправлення я говорила з провідником тричі. Як він дозволив поїхати поїзду з напівпустим вагоном раніше обіцяного всім часу?”, – пише жінка.
Керівник пасажирського департаменту Олександр Перцовський заявив, що потяг зупинили, аби дочекатися 16 пасажирів із рейсу з Відня через затримку з австрійської сторони.
“Пасажирам оголосили орієнтовний час затримки й наголосили: слідкуйте за оголошенням нового часу. Час затримки вдалося скоротити, оголошено його було, всі сіли й поїхали “загубились” два пасажири-студенти. Таке буває, але чекати кожного, на жаль, потяг теж не може”, – заявив Перцовський.
Перцовський додав, що із запізнілими пасажирами є зв’язок, речі їм передадуть найближчим часом. Він пообіцяв налагодити систему оголошення часу затримки, щоб подібні ситуації більше не траплялися.
Читайте також у ПІК:
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram