Інститут Європейської політики систематично реалізовує програми особистого розвитку. Найчастіше вони стосуються політики, економіки, права, реклами та PR. Сьогодні, 3 липня, навчання з розвитку бізнес-сторінки в Instagram провела директорка SMM-агенції “KIWI agency” Вікторія Харахаш, повідомляє ПІК.
Вікторія Харахаш зазначила, що бренди завжди «борються» за місце у вашій стрічці новин. А інформація, на якій ви затримуєте увагу, завжди «зчитується» мережею для того, щоб визначити ваші інтереси та «підсовувати» потрібний контент.
Якщо ж людина має свій бізнес-акаунт, то їй важливо розуміти чого хоче її аудиторія, звідки вона заходить та як на неї впливати.
Створювати контент потрібно максимально корисний. Для цього треба моніторити трендову та актуальну інформацію. А ключовий момент в створенні постів – це правдивість інформації. Фото мають бути живі, не шаблонні та унікальні. А сам профіль має вирізнятися серед інших.
«Викликати симпатію та завойовувати довіру друзів, цілком можна через ваш профіль в соцмережах. Створюйте свій тон, свою автентичність та персоніфікований образ. Ваш профіль має мати гармонійний та щирий. Бо по-іншому ви відштовхнете свою аудиторію», – сказала Вікторія Харахаш.
В Інституті Європейської політики навчання проводять в середньому два рази в місяць.
«Завжди обираємо тих тренерів та спікерів, які однозначно принесуть інформаційну користь людям. Для цього у нас працює Наглядова Рада, яка визначає актуальні теми. У Франківську такого проєкту досі не було, ми брали приклад з інших міст, і змогли реалізувати навчальний простір для прикарптаців», – сказав організатор дійства Ярослав Козьменчук.
До слова, наступне навчання в Інституті Європейської політики відбудеться на тему «Особливості тендерних закупівель» 22 липня.
Читайте також:
Читайте нас у тг