Про це повідомив начальник управління розслідувань Національного бюро з розслідування авіаційних подій (НБРЦА) Микола Балинець, пише ПІК з посиланням на Суспільне.
Сполучені Штати Америки зацікавлені через загибель своїх громадян, Словаччина є розробником літака Aerospool WT10 Advantic UR-PAMA, що зазнав аварії, в Австрії сконструювали двигун цього повітряного судна.
Тож незабаром на Прикарпаття приїдуть Національна рада безпеки на транспорті США (NTSB), Бюро розслідувань морських і авіаційних подій Словаччини та уповноважений орган безпеки польотів Австрії.
“Треба буде встановити, чи працював мотор на момент зіткнення з перешкодою. Так ми зможемо дізнатися, чи це була технічна відмова, чи помилка пілота”, — каже начальник управління розслідувань.
Зі слів Миколи Балинця, за міжнародними стандартами розслідування не може тривати довше ніж 12 місяців, однак, у випадку міжнародної співпраці, це можна зробити значно швидше, щоб встигнути упередити повторення таких повітряних катастроф.
“Щодо версій, ми розглядаємо кілька. Зокрема приділяємо увагу технічній відмові авіаційної техніки, помилці пілота під час експлуатації повітряного судна, впливу навколишнього середовища та інші”, — розповідає Микола Балинець.
Він також додав, що тривають пошуки бортових реєстраторів.
Читайте також:
- Що відомо про пілота, який загинув у авіатрощі на Коломийщині (ФОТО)
- З’явилося відео, як рятувальники ліквідують пожежу будинку, на який впав літак на Прикарпатті
- Через пожежі: у мережі припускають, чому літак з “Борисполя” до Туреччини затримується на 10 годин
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг