Івано-Франківськ

Клієнти ПриватБанка скаржаться на проблеми у роботі банкоматів: що сталося?

Банкомати ПриватБанку гроші не видають, проте списують з рахунку: клієнти в паніці.

38d03e2824d31435e0e28acf27ed8c45 scaled

В Україні клієнти ПриватБанка масово скаржаться на проблеми в роботі банкоматів фінустанови. Апарати не видають готівку, але  все одно відбувається списання коштів з рахунку.

Такі випадки описані жителями різних міст, передає “Мінфін”.

Деякі клієнти банку пишуть, що вирішили звернутися до НБУ з проханням відреагувати на ситуації, оскільки відповіді ПриватБанка їх не задовольняють, і фінансова установа не поспішає повернути назад людям списані з карток гроші.

Скарги на роботу банкоматів ПриватБанку

  • “Зіткнулася з проблемою, банкомат не видав гроші, але сума успішно списана з рахунку. У службу підтримки додзвонитися неможливо! Гроші знімала немаленькі й потрібні вони терміново!
  • “Банкомат не повернув 10 000, з рахунку списали. Я кілька разів скаржився на цей банкомат, цього разу ви просто дістали, всі карти і рахунок я закриваю. Тільки на платинум карті у мене був ліміт 100 000. Порахуйте щомісячний оборот за рахунком і картками. Вітаю, через 6 років я йду в інший банк”.
  • “У ПриватБанку давно використовується схема – коли клієнт знімає готівку в банкоматі, йде списання, і при останньому кроці “візьміть ваші гроші” – їх просто не видає… і людина залишається без грошей, які вже списані! Особисто я сама попалася на це, позбувшись 1000 гривень. Довести практично не можливо … ПриватБанк відмовив у наданні відео і відповів, що була інкасація, і у них все зійшлося, нібито зайвих грошей вони не виявили… написавши заяву в поліцію, також зрозуміла, що через таку “дрібну” суму ніхто особливо розбиратися не буде, тим більше що головний офіс банку перебуває в Дніпрі… впевнена, що карма за все це наздожене! А людям потрібно бути дуже обережними та фіксувати відразу все на місці”.
  • “Увечері 25.07.2021 р. у м. Києві, біля метро Лівобережна (Р. Окіпної 2-а) знімала гроші з картки, банкомат грошей не видав, але з картки суму зняв. Зателефонувала відразу на 3700, сказали – заявка на повернення зареєстрована, чекайте. Минув тиждень, грошей немає. Пишу скаргу в Нацбанк, нехай перевірять що за розводи клієнтів на гроші”.

Що кажуть у ПриватБанку

У державному банку часто на такі скарги пишуть, що їм “шкода, що клієнти зіткнулися з такою ситуацією”. Також в ПриватБанку додають, що після подачі заявки на повернення коштів, на її обробку необхідний 1 день. А у випадках, коли необхідна інкасація, потрібно до двох тижнів.

Читайте також: 

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено