Потяг відправився з контейнерного терміналу «ЦТС «Ліски» Укрзалізниці, що у Києві. У складі поїзда 43 40-футові контейнери з пиломатеріалами. На своєму шляху до міста Сіань поїзд подолає майже 10 тисяч кілометрів через територію 4-х країн, орієнтовний час у дорозі – 18 діб.
Між країнами вже давно тривали перемовини щодо розвитку експортного потенціалу, питання піднімав Президент України Володимир Зеленський під час Ялтинської Європейської Стратегії 2021, пише ПІК з посиланням на Укрзалізниця.
“Нам важливо інтегруватися у світову систему мультимодальних перевезень, яка розширюється швидкими темпами та визначає сучасну логістику”, – зазначив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Він також додав, що Україна наразі не може на повну використовувати фактор свого географічного розташування, адже, фактично, залізнична та портова інфраструктура все ще у застарілому стані.
“Водночас Україна не може ігнорувати попит і потенціал мультимодальних перевезень, зокрема з азійськими країнами – тому оновлення та розбудова інфраструктури для формату «море-залізниця» буде одним із основних завдань «Великого будівництва» у найближчі роки», — наголосив міністр інфраструктури України.
За словами в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Камишіна, найоптимальніший транспорт для розвитку торгівельних відносин між Україною та Китаєм — це залізничні контейнерні перевезення.
«У середині вересня ми прийняли з Китаю 50-й контейнерний поїзд з імпортним вантажем. Сьогодні відправляємо перший контейнерний поїзд вже з українським вантажем до Китаю. Плануємо, що такі поїзди стануть регулярними», — зазначив Олександр Камишін.