Проєкт АТ «Прикарпаттяобленерго» отримав перемогу у номінації «Бізнес, що змотивував до вакцинації», пише ПІК.
Дванадцятий рік поспіль експертна організація CSR Ukraine за підтримки компанії EY збирає практики українських компанії з корпоративної соціальної відповідальності. Темою цьогорічного Конкурсу є «Внесок бізнесу в Цілі сталого розвитку».
У 2021 році на Конкурс було подали 83 проекти від 45-ти компаній у 17-ох номінаціях, що були оцінені міжнародними КСВ-експертами, експертами УКФ та учасниками конкурсу.
АТ «Прикарпаттяобленерго» представляло свої проєкти у двох номінаціях:
- проєкт із сортування відходів «Зелена ТУСА» в номінації «Відповідальне споживання та виробництво», який був відзначений компаніями-учасницями конференції, але уступив першість конкуренту – компанії «МЕТРО»;
- проєкт «Внесок в боротьбу з пандемією» в номінації «Бізнес, що змотивував до вакцинації», який виборов головну відзнаку у цій номінації за результатами оцінки Міністерства охорони здоров’я.
Номінація «Бізнес, що змотивував до вакцинації» оголошувалась у 2021 році вперше, і відразу стала найчисельнішою. У ній АТ «Прикарпаттяобленерго» змагалось із ще 12-ма кейсами компаній.
Компанія з вакцинації прикарпатських енергетиків виявилась найбільш результативною: відсоток вакцинованих працівників підприємства станом на кінець жовтня 2021 року складав 92%, завдяки реалізації чіткого і конкретного шляху мотивації персоналу до щеплення.
Читайте також у ПІК:
- Минулого року АТ «Прикарпаттяобленерго» викрило півтисячі крадіжок електроенергі
- В компанії “Прикарпаттяобленерго” повідомили, де не можна ставити холодильник у кімнаті
- “Мудрі голови громад уже готуються до нового етапу проєкту”, – Денис Шмигаль про плюси “Малого карпатського кола” (ВІДЕО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram