На Франківщині цей міст став одним із найважливіших проєктів у області, які реалізуються за програмою “Велике будівництво”. Роботи розпочали 14 вересня 2021 року, а 10 грудня підрядна організація забезпечила проїзд транспорту відновленим шляхопроводом.
Така оперативність важлива, адже рух цією ділянкою траси “Мукачево – Львів” надзвичайно жвавий. Про це повідомляє Укравтодор, пише ПІК.
Що вже зроблено?
- Демонтували старе перильне та бар’єрне огородження, накладні залізобетонні тротуари, зняли асфальтобетонне покриття на проїзній частині шляхопроводу;
- Здійснена розбивка залізобетонного захисного шару на прогоновій будові мосту;
- Підсилили додатковим армуванням балки третього прогону;
- Підсилили три середніх ряди діафрагми третього прогону двосторонніми об’ємними каркасами;
- Встановили арматурні анкери на конструкції прогонів;
- Влаштували монолітну залізобетонну накладну плиту;
- Сполучено шляхопровід із підходами за допомогою перехідних плит;
- Змонтували та забетонували залізобетонні відкрилки;
- Влаштували гідроізоляцію та систему водовідведення, вирівнювальний шар крупнозернистого асфальтобетону.
- Влаштували тротуари;
- Встановили перильне та бар’єрне огородження.
Що ще буде зроблено?
- Влаштування верхнього шару модифікованого щебенево-мастикового асфальтобетону;
- Влаштування конусів берегових опор мосту;
- Монтаж освітлення;
- Нанесення розмітки та влаштування дорожніх знаків;
- Благоустрій території.
“Шляхопровід у селищі Делятин – найскладніша штучна споруда на дорогах Івано-Франківщини, проходить не лише над річкою, а й над залізничною колією, має напівкруглу форму. Його збудували у 1967 році”, – йдеться у повідомленні.
Читайте також у ПІК:
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг