Будь-який український заклад харчування, для якого важливо ефективно організувати роботу, може спробувати автоматизовану систему управління баром Poster. Її використовують вже понад 50 тисяч закладів, бо система зручна як для невеликої кав’ярні, так і для мережі ресторанів. Не менш важливий момент, це простота у використанні, що комфортно як для адміністраторів, так і для кухарів, так і для офіціантів та барменів. У цьому матеріалі ви дізнаєтесь, як спростити ведення ресторанного бізнесу.
Немало управлінців ресторанним бізнесом стикнулися з потребою в єдиній системі обліку для закладу, що містить в собі і онлайнову каса, і CRM, склад, фінанси та аналітику, і інтеграція з ПРРО та 1С. А рішення знаходиться в єдиному застосунку, який можна встановити одразу на кількох планшетах, мобільних пристроях комп’ютерах. Та й під’єднати можна будь-яке додаткове устатковання: ваги, сканер штрихкодів, ваги, грошову шухляду, банківський термінал й інше.
Клієнти вже оцінили переваги використання системи. Наприклад, Сергій Боднарчук, засновник мережі кав’ярень Sunday Coffee в Івано-Франківську каже:
«Всі наші точки працюють на Poster. Найважливіше — це зрозумілий інтерфейс, далі — можливість відстежувати виручку в реальному часі: як продаються топові позиції, коли була закрита касова зміна, проведена інвентаризація тощо»
Для управлінців та адміністраторів система може слугувати чудовою можливістю для:
- Збільшення обсягу продажів
- Оптимізування складського обліку
- Контролювання прибутку
- Спрощення навчання персоналу
Чому з Poster баром керувати значно простіше
- Ви можете швидко приймати замовлення й оплати. Завдяки зручному і зрозумілому інтерфейсу терміналу продажу, щоб ваші бармени можуть швидше обслуговувати клієнтів. Клієнти не чекатимуть, навіть в час пікової відвідуваності закладу.
- Ви можете працювати без інтернету. Якщо виникатимуть проблеми з інтернетом, система не буде давати збоїв. Бо працює в автономному режимі.
- Ви можете проводити різноманітні акції. Проводьте акції та корегуйте їх в часі. Це збільшить потік клієнтів навіть в непопулярний час.
- Ви можете продавати закуски та заробляти більше. Пропонуйте до напоїв закуски та іншу їжу, що поєднується з напоями закладу. Це привабить ширшу аудиторію клієнтів. А в застосунку легко управляти цими пропозиціями.
Щоб підвищити лояльність клієнтів – використовуйте всі функції: гнучке меню, бронювання столиків, швидка робота кухні та приймання всіх видів оплат.
Щоб дізнатися більше інформації, переходьте за посиланням
Промо
Читайте також:
- Назад в минуле: “Старовинна кухня” в Івано-Франківську (ФОТО)
- Черговий скандал у Буковелі: у ресторані відмовилися вимикати російські пісні та переходити на українську
- Сніданки народів світу з ПІК: венесуельське кесільо
Читайте нас у тг