Поведінка споживачів стає більш прагматичною, покупки — чітко запланованими. Які продукти українці вже частіше закупляють зараз розповіла менеджер з управління молочними, хлібобулочними та замороженими товарами Metro Cash&Carry Ukraine Дарина Рєзнікова, пише ПІК.
«Покупки споживач робить за списком і економить кошти, тож сьогодні дуже складно докласти в кошик якусь одиницю товару і розширювати його. Драйвер вибору покупки — ціна. Люди шукають, на чому зекономити, шукають зручне місце розташування магазину та наявність акцій і знижок. З листопада до цього переліку можна додати наявність генераторів і працюючий магазин», — розповідає Дарина Рєзнікова.
Вона відмічає, що споживання змінюється в бік зменшення лояльності до брендів, і саме тому розвиваються власні торгові марки, але також спостерігається підтримка локального бренду.
Читайте також у ПІК:
- В Україні зростуть ціни на продукти: яка причина
- В Україні з нового року виводять з обігу банкноти 5, 10, 20 та 100 гривень
- Ціни “кусаються”: скільки коштують цитрусові в Україні цієї зими
- Популярні та рідковживані імена: як українці називали дітей у 2022-му році
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг