У Калуші відбулося офіційне введення в обіг нової поштової марки від Укрпошти «Kalush Orchestra».
Варіантів місця проведення погашення марки, як зазначив генеральний директор «Укрпошти», було кілька, та Калуш – місто, де народився Олег Псюк, переміг.
Про це повідомив міський голова Андрій Найда, пише ПІК.
“Kalush Orchestra… Незабаром буде рік відтоді, як калушанин Олег Псюк та гурт не тільки здобув перемогу на Міжнародному конкурсі «Євробачення – 2022», а й закликав світ на порятунок сотні українських військових у Маріуполі, «Азовсталі». А ті переживання і відчуття гордості за наш Kalush ми сьогодні пережили знову. Хоча, над хвилюванням більше переважали все ж таки переконання, впевненість у якнайшвидшій нашій Перемозі”,- йдеться у повідомленні.
“Укрпошта” після перемоги гурту на престижному конкурсі дала обіцянку – випустити марку “Kalush”, як “ще один символ боротьби у війні та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”.
15 гривень – номінал однієї марки. Тираж – 780 000 тисяч одиниць. До марки випущено також конверт «Перший день», немаркований художній конверт та художню листівку. Відтепер купити марку можна у відділеннях «Укрпошти» по всій країні.
Дизайн марки належить Святославу Романчаку, художниця конвертів – Олеся Вакуленко, дизайн листівки – Юрій Сосницький.
Також оголосили старт аукціону, лотами якого є презентована та погашена спеціальним штемпелем поштової марки «Kalush Orchestra» з автографами та фірмова рожева панама. Зібрані кошти з продажу будуть направлені на потреби штурмової бригади «Лють», амбасадорами якої вони нещодавно стали.
Читайте також:
- У Калуші відкрили шелтер для переселенців (ФОТО)
- Допомагали переселенці: у Франківську в Меморіальному сквері висадили молоді дерева (ВІДЕО)
- У Косівській громаді завершили ремонтні роботи у притулку для переселенців (ФОТО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг