Івано-Франківськ

Міністр освіти пояснив, чому варто зменшити кількість предметів, які діти вивчають у школах

За його словами, є різні аргументи "за" та "проти" скорочення кількості предметів.

school stock ca722

Міністр освіти та науки Оксен Лісовий звернувся до громадськості та закликав обговорити питання щодо кількості предметів, яку діти вивчають сьогодні в українських школах.

Очільник міністерства  попросив  батьків, чиї діти  навчаються за кордоном, поділитися досвідом під його дописом, пише “УП.Життя”. 

“Два роки COVID та рік повномасштабного вторгнення. Навантаження на дитину дуже високе: і психологічне, і розумове”, Це і про велику кількість предметів, і про віддалене навчання, і про додаткові заняття, щоб надолужити втрачене”, – зазначив Лісовий.

Як наголосив міністр освіти та науки, у 7-9 класі школярі мають близько 20 предметів. Таку кількість складно вивчити без стресу та онлайн-навчання. Подекуди учні не мають гаджетів, а педагоги адаптованих навчальних програм.

Це, за словами Лісового, на межі можливостей. Тому в кінцевому результаті, діти все одно зосереджуються на пріоритетних для них предметах.

“Це я бачу і як батько, і тривалий час спостерігав як директор Малої академії наук”, – додав міністр.

За його словами нині важливо оптимізувати навчальні програми, щоб зрозуміти, яке навантаження отримують діти на уроках і на самостійне опрацювання вдома, та в якій формі відбувається навчання.

Лісовий наголошує, що з 2027 року, згідно з Законом “Про освіту” 2017, у старшій профільній школі діти зможуть обирати напрямок, за яким вони хочуть навчатися.Що має змінитися підхід з великої кількості навчальних предметів на конкретний профіль, який зацікавить учнів.

Читайте також:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено