Вони влаштовані за висоти насипу понад 2 м на ділянках із малим радіусом заокруглення.
Про це повідомили в Службі відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області, передає ПІК.
“Ці конструкції призначені для запобігання непередбаченим з’їздам транспортних засобів із земляного полотна дороги, проїзної частини мостів і шляхопроводів, а також наїздам на масивні предмети і споруди, розташованих у смугах відведення автошляхів”, – йдеться у повідомленні.
Для утримання належного стану бар’єрного огородження проводять такі заходи:
- заміну старих конструкцій, що не підлягають ремонту;
- фарбування крайніх стояків анкерних опор та встановлення світловідвертальних елементів;
- відновлення конструкцій після дорожньо-транспортних пригод;
- проведення благоустрою: косіння трави та прибирання біля таких огороджень.
Роботи проводять в межах експлуатаційного утримання доріг державного значення.
Протягом тижня дорожники здійснюють й інші заходи із експлуатаційного утримання:
- ліквідацію ямковості гарячим асфальтобетоном і пневмоструменевим методом на дорогах Р-20 Тязів – Старі Кути та Р-24 Татарів – Кам’янець-Подільський у Косівському районі, Р-84 Бібрка – Бурштин, Т-09-05 Делятин – Раківчик;
- влаштування пандусу та фарбування парапетного огородження на дорозі Н-09 Мукачево – Львів у місті Галич;
- косіння трави на узбіччях доріг та укосах.
Читайте також:
- На Прикарпатті дорожники латають ями на кількох дорогах (ПЕРЕЛІК)
- У Калуші підприємство з Харківщини виготовляє двері: як працюють та де знаходять працівників (ВІДЕО)
- Польща попередила про небезпеку трендового ШІ-застосунку, який створює Барбі з фото людини
- У двох селах Прикарпаття дорожники зміцнюють узбіччя на дорогах через сильні зливи (ФОТО)
- У Косівському районі латають ями на дорогах там, де це можливо (ФОТО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг