Івано-Франківськ

Syrve – майбутнє активного розвитку ресторанного бізнесу

Система вже успішно працює у багатьох закладах України та приносить добрий прибуток своїм власникам.

Система автоматизації усіх процесів, що відбуваються у закладі, стала можливою завдяки ефективному програмному забезпеченню Syrve. Із залученням однієї програми можливий активний розвиток та покращення бізнесу, залучення нових клієнтів та розширення меню, встановлення різних додаткових елементів для контролю та складання чіткої звітності. Система вже успішно працює у багатьох закладах України та приносить добрий прибуток своїм власникам. Вартість сервісу та встановлення доступні та супроводжуються при необхідності технічним обслуговуванням та приїздом спеціалістів на місце.

655615aebe6aa.webp

Прорив у розвитку власної справи

Автоматизація стала невіддільною частиною сучасного ресторанного бізнесу, розвитку кав’ярень та кафе. Незалежно від об’ємів продажів, параметрів закладу та кількості персоналу один сервіс може виконувати роботу декількох людей чітко та безпомилково і при цьому давати чітку звітність у будь-який період часу. Розроблений та протестований на багатьох мережах додаток Syrve показав чудові результати роботи та чіткість виконання різних завдань. Сервіс підлаштовується під будь-які масштаби закладу та здатний до виконання як стандартних, так і додаткових функцій.

Спочатку спеціалісти аналізують потреби замовника та його побажання, проводять аудит для більшої чіткості ситуації, а тоді вибирають точні налаштування та встановлюють систему у закладі. У цьому є низка переваг:

  • Відсутність нагадувань. Щоб користуватись програмою, не потрібно кожну годину перевіряти її активність. Достатньо запустити сервіс, і він почне працювати самостійно без будь-яких перевірок. Система встановлюється на всі апарати та гаджети, які є у закладі, та допомагає контролювати все, починаючи від елементів меню та закінчуючи кількістю продукції на складі.
  • Ведення обліку закладу. Це одна із найважливіших частин, адже ідеться не лише про фінансову звітність, але і про бухгалтерський облік, постачання та витрати на приготування страв, облік приймання службою доставки готових страв та оновлення меню разом із витратами на цей пункт. Декілька людей виконають цю роботу без програми, але людський фактор завжди містить певні помилки. В той час як автоматизована система робить це з максимальною точністю і без похибок.
  • Резервація столиків, робота кухні та персоналу контролюються через додаток. Можна побачити активність закладу у будь-який момент, тобто навіть на відстані власник контролює свою справу та бачить її розвиток.
  • Інтеграція. Додаток легко співпрацює з іншими системами, месенджерами та програмами, що використовувались раніше. Syrve органічно доповнює їхню роботу із додатковим аналізом можливих проблем. Це чудова можливість для вдосконалення.

Сервісом вже користуються в інших країнах та мають позитивний досвід. Всього одна програма допомагає покращити роботу кухні, стимулювати персонал та контролювати сайт закладу і при цьому дає точну звітність. Завдяки штучному інтелекту робота відбувається безпомилково та максимально ефективно для власника бізнесу.

Партнерський матеріал 

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено