Вранці 12 грудня через збій у користувачів “Київстару” відсутній мобільний зв’язок. Також абоненти не можуть перейти на іншого оператора через нацроумінг.
У стільниковій компанії підтвердили технічний збій у мережі, у результаті якого недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Там наголосили, що спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.
Яка причина збою?
О 12:00 пресслужба компанії повідомила, що причиною масштабного збою у роботі оператора є потужна хакерська атака.
“Вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет”, – повідомили у пресслужбі компанії.
Скільки триватиме відновлення?
Повідомляється, що для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі “Київстару”, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
“Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів“, – йдеться у заяві.
Прокоментував ситуацію й віцепрем’єр з відновлення – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
“Сподіваємося, за кілька годин повернеться в роботу”, – сказав віцепрем’єр.
За словами Кубракова, зараз відбуваються ремонтні роботи, які можуть тривати чотири-п’ять годин.
Що кажуть у Мінцифрі
Також користувачі не можуть перейти на іншого оператора через нацроумінг, повідомили hromadske у пресслужбі Мінцифри.
“Нацроумінг не працює через те, що мережа “Київстару” не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою”, — зазначили у відомстві.
Там наголосили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють спеціалісти компанії.
“Після розв’язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком”, — додали у Федорова.
Хто компенсовуватиме збитки?
Мобільний оператор обіцяє надати компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами “Київстару”.
Читайте нас у тг