Міністерство оборони опублікувало відповіді на найбільш поширені запитання щодо застосунку Резерв+.
Про це пише сторінка Міноборони у Facebook.
- Кому потрібно встановлювати Резерв+
Резерв+ – застосунок для військовозобов’язаних. Військовослужбовцям і жінкам, які не стоять на військовому обліку, не потрібно завантажувати застосунок та оновлювати дані. А також громадянам молодше 18 чи старше 60 років.
- Чи потрібно йти до ТЦК після оновлення даних в Резерв+
Якщо ви оновили дані у застосунку, ви виконали відповідну вимогу закону, повідомило Міноборони. Подальша комунікація із центрами комплектування відбувається у звичному режимі.
- Що робити, якщо дані з реєстру Оберіг неправильні
Якщо ваші дані з Оберегу містять помилки або не актуальні, зверніться до ТЦК, у якому ви стоїте на обліку. Помилки у реєстрі військовозобов’язаних спричинені людським фактором при внесенні інформації операторами ТЦК.
- Якщо у розшуку, що робити
Якщо в інформації з Оберегу вам показується статус “в розшуку”, то найкращі рішення – звернутися до ТЦК, де ви стоїте на обліку. Цей статус присвоюється тим, хто порушив правила військового обліку.
- Якщо військовослужбовець і показує статус “в розшуку”
Це відбувається через помилки внаслідок людського фактору. Ймовірно, ТЦК не оновив дані, коли ви вступили на службу.
- Чому дехто не може авторизуватися у застосунку
У десятки разів більше громадян оновлюють дані онлайн, ніж у ТЦК і ЦНАП. Якщо вам не вдалося авторизуватися у перші дні роботи застосунку – спробуйте пізніше. Оновити дані можна до 16 липня.
Читайте також:
Читайте нас у тг