Одними із найпоширеніших видів шахрайств на сьогодні є дзвінки від нібито банківських працівників чи інших осіб, які повідомляють неправдиву інформацію про рахунок.
В розмові аферисти намагаються отримати інформацію про платіжні картки. Зазначені дані аферист просить надати задля “розблокування” картки або ж з іншого приводу, розповідає ПІК.
Після отримання даних шахраї через інтернет-банкінг знімають кошти.
До прикладу у схожу аферу потрапила мешканка Коломиї. До неї зателефонував незнайомець, який представився співробітником кібербезпеки банку. Співрозмовник повідомив, що для запобігання вчинення шахрайських дій із її платіжною картою, необхідно провести декілька операцій щоб убезпечити рахунок.
Надалі заявниця добровільно надала аферисту всю персональну інформацію про себе та банківський рахунок. Як результат, з її банківської картки списано 36 000 гривень.
Відомості за цим фактом поліцейські внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 4 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. Тривають оперативно-розшукові заходи.
Читайте також:
- Просять проголосувати у конкурсі: у поліції розповіли про нову кібершахрайську схему
- “До Вас прямує посилка із за кордону”: прикарпатка заплатила аферистам 205 тисяч гривень
- Через “одноразову грошову допомогу” житель Калущини втратив 62 тисячі гривень
- «Отримайте виплату від польських партнерів»: кіберполіція застерігає від шахраїв