Івано-Франківськ

Огляд відкритих CRM-рішень: переваги та недоліки

Відкрита CRM-система — це чудове рішення для вас, якщо у вас є потреба в необмеженій кастомізації ПЗ.

CRM-системи насамперед створені для управління взаємовідносинами з клієнтами. Вони є різні: локальні, хмарні й відкриті. Особливість відкритого ПЗ полягає в розширенні можливостей кастомізації. Тобто такі CRM-системи дають змогу працювати з кодом і налаштовувати платформу під потреби конкретного бізнесу. Так робота з клієнтами буде відбуватися простіше та ефективніше. І це ще далеко не всі властивості такого ПЗ. У цій статті CRM Solutions пропонує вам зануритися глибше в дослідження переваг та недоліків відкритих CRM-систем.

AD_4nXeB_Ja_Z4Ua_dgNCzK0txTSBDaaaQd0MBF-h1FKB8F4ncD7PfgFn68Aiwb-uUvlNQf3ddk4egZL5XcnAo7wLWvJxmSsyBNIAS_53EY8ccoODyZLDjOwCZTeaN_yIhJyX51ss3khiWIPRgRzEsJskkI1iQuF?key=gv_GsVfeKtKoeA48A1jNZg

Технічні аспекти та обмеження відкритих CRM

Відкрите ПЗ для роботи з клієнтами пропонує стандартні інструменти й можливості оптимізації та автоматизації. Але існують також особливі переваги, які комерційна CRM-система забезпечити не зможе. Водночас використання платформ CRM із відкритим кодом може обмежувати деякі бізнеси. Тому ми підготували для вас аналіз переваг та недоліків відкритих CRM.

Переваги відкритих CRM-рішень

1. Безкоштовний, або дешевий доступ

Ви отримаєте ліцензійний доступ до відкритої CRM-системи цілком безкоштовно або ж за символічну плату. Це означає, що оригінальний вихідний код можна вільно використовувати будь-кому.

2. Гнучкість

Оскільки вихідний код системи є відкритим, то вмілий користувач може додавати або налаштовувати функціонал CRM. Відкрите ПЗ — це основа, яку ви можете трансформувати так, аби якнайкраще оптимізувати процеси свого бізнесу. Ви можете видаляти непотрібні елементи коду й, навпаки, дописувати. Крім додавання функцій, ви також можете розширити можливості платформи через інтеграції. Маючи доступ до коду, ви матимете змогу об’єднати CRM-систему практично з будь-яким стороннім ПЗ.

3. Підтримка спільноти

Усі користувачі CRM-систем із відкритим кодом можуть доєднатися до спеціальних активних спільнот. Там ви знайдете відповіді на свої запитання, рішення проблем, підтримку та інформаційні ресурси. Крім цього, вам удасться знайти ідеї та підказки, щоб додавати нові функції й поліпшувати використання системи.

4. Контроль даних

Завдяки відкритому коду всі дані, які містяться в CRM-системі, користувач може повністю контролювати та налаштовувати інфраструктуру відповідно до своїх потреб.

Недоліки відкритого ПЗ

1. Приховані витрати

Так, саме програмне забезпечення має мінімальну вартість або й узагалі є безкоштовним. Але вам доведеться вкладати кошти в налаштування CRM-системи, наприклад, платити розробнику. Особливо відчутним це буде для бізнесу, якщо в штаті немає свого розробника. До того ж залучення професіонала потрібне й для технічної підтримки.

2. Труднощі розробки

Впровадження відкритих CRM може бути довготривалим. Помилки, які, ймовірно, будуть виникати під час розробки функціоналу, затримуватимуть процес інтеграції. Якщо вам потрібні складні функціональні можливості, то їх непросто втілити у відкритій CRM-системі. Таке ПЗ краще впорається з незначними налаштуваннями.

3. Відсутність прямої підтримки користувачів

Існують форуми, чати й канали, на яких ви можете отримати поради. Але це не гарантія того, що на ваш запит швидко відреагують і допоможуть. Ви не зможете покластися на команду підтримки розробників, які створили початковий варіант системи. У більшості випадків проблему доведеться вирішувати самостійно або платити за допомогу професіоналам.

4. Безпека даних

Оскільки ви самі несете відповідальність за зміни в коді та впровадження інтеграцій, існує більше ризиків, які необхідно передбачити.

AD_4nXePUZGfksA5MKAOO3pODi8c7Bd7I7Vuy8XW057PN58xVilfV7xbED2gU9IszeEwFZP14NCYp4_kcbZjjkamdz-99WivI0EvzGY3Pb9N2IZRnePIMExtO39PB1hIUdrfRpqgZ4eOCtqPuxU_C1rIBL7eUqds?key=gv_GsVfeKtKoeA48A1jNZg

Огляд популярних відкритих CRM-рішень

На сьогодні існує достатньо варіантів відкритого ПЗ, аби знайти найкращий для свого бізнесу. Вибір CRM-рішень значною мірою залежить від потреб, цілей та бізнес-процесів. Ми підготували огляд CRM, щоб ви могли ознайомитися з пропозиціями на ринку.

SuiteCRM

Це універсальне CRM-рішення для бізнесів, яке пропонує широкі можливості налаштування відповідно до різних потреб. Завдяки відкритому вихідному коду SuiteCRM забезпечує персоналізацію та безперешкодну інтеграцію з різними додатками. Ця система має інформаційну панель, завдяки якій буде легко відслідковувати показники й стежити за проєктами в режимі реального часу. Завдяки простоті налаштування та сумісності з різними операційними системами SuiteCRM задовольняє потреби як безкоштовних, так і преміумкористувачів, пропонуючи різноманітні тарифи.

Odoo

Odoo пропонує користувачам вичерпні навчальні матеріали для засвоєння функцій, а можливості ERP дають змогу ефективно планувати виробництво та управляти замовленнями. Odoo вважається лідером на ринку програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом для CRM, адже містить понад 20000 додатків та інтеграцій. Такий обсяг можливостей робить цю систему ефективною для бізнесів будь-якого розміру. Але водночас вона доволі дорога, якщо порівнювати з іншими системами.

VTiger

Ще одне CRM-рішення, доступне як у відкритій, так і в хмарній версіях. VTiger пропонує повний набір функцій для управління взаємовідносинами з клієнтами. Платформа надає інструменти маркетингу та продажів, звітності та аналітики й розширення для електронної пошти. Хоча Vtiger є безкоштовним застосунком, компанії мають можливість придбати доповнення для додаткової функціональності. А завдяки великій спільноті Vtiger надає доступ до широкої підтримки, що підвищує його привабливість як надійного CRM-рішення.

Кейс-стаді: порівняння ефективності відкритих, хмарних та локальних CRM

Відкриті CRM-рішення Хмарні CRM Локальні CRM
Витрати Безкоштовний або дешевий доступ, приховані витрати можуть бути значними Доступ оплачується щомісяця або щороку Доступ за платною ліцензією, одноразовий внесок
Підтримка Є великі спільноти з досвідченими розробниками й користувачами, немає підтримки від спеціальної команди Спеціалізована підтримка від розробників, не завжди безкоштовна Спеціалізована підтримка від розробників, не завжди безкоштовна
Залежність від розробника Немає, ви можете самі вносити зміни й додавати функціонал Гнучкі можливості налаштування у межах доступного функціоналу Також можливі налаштування в межах, установлених розробником
Труднощі розробки Потрібно розбиратися в коді або залучати розробника в штат чи на умовах фрилансу Готова CRM-система не потребує залучення розробника Не потрібен розробник
Інтеграції Необмежена кількість інтеграцій Широкі можливості інтеграцій Обмежені можливості інтеграцій

Кого може задовольнити відкрите CRM-рішення?

Відкрита CRM-система — це чудове рішення для вас, якщо у вас є потреба в необмеженій кастомізації ПЗ. Великі компанії зможуть отримати вигоду від гнучкості відкритої CRM-системи. А для стартапів та малого бізнесу це можливість безкоштовно користуватися базовим функціоналом і вносити незначні зміни в код. Головне — тримати в пам’яті всі переваги та недоліки, щоб уникнути ризиків. А також важливо здійснити правильний вибір системи. У CRM Solutions ми підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження.

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ 

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено