Четверо з десяти респондентів (39%) свідомо уникають перегляду новин, що на 10% більше, ніж у 2017 році. Опитування провели у січні-лютому в 47 країнах серед 95 тисяч осіб. За його результатами стало відомо, що прагнення людей уникати новин перебуває на рекордно високому рівні. Про це пише ПІК з посиланням на Букви.
“Хоча вибори в низці країн, наприклад США, підвищили інтерес до новин у цих країнах – загальна тенденція до зниження уваги до новин зберігається. З 2017 року кількість тих, хто уважно стежить за новинами, зменшилася з 63% до 47%. Протягом останнього десятиліття аудиторія традиційних джерел новин, таких як телебачення і друковані видання, різко скоротилася. Молодь воліє дізнаватися новини в інтернеті або через соціальні мережі”, – йдеться у повідомленні.
Наприклад, у Польщі 72% заявили, що отримують новини онлайн, 54% – з телебачення і лише 10% – із друкованих ЗМІ. Найбільшою соцмережею для отримання новин залишається Facebook, але фіксується зниження її популярності.
Надалі йдуть YouTube і WhatsApp, натомість TikTok переживає підйом – за своєю популярністю ця платформа вперше обігнала X (Twitter). Серед 18-24-річних людей популярність формату TikTok із короткими відео дуже висока – 23%.
Читайте також у ПІК:
- Європейський Союз створив комісію для боротьби з корупцією в Україні
- Північна Корея підтримує росію у війні проти України – Кім Чен Ин
- Кожні 10 хвилин: росіяни щодня здійснюють 150 воєнних злочинів в Україні
- Прикарпатські енергетики пояснили, як зменшити використання кондиціонеру до мінімуму