Міністерство оборони України цифровізувало паперові бронювання у застосунок “Резерв+”.
Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко, передає “УП”.
Вона зазначила, що відсоток людського фактора в помилках ТЦК щодо внесення інформації про громадян до реєстру “Оберіг” залишається високим.
“Не завжди ТЦК вносять інформацію щодо броні до реєстру. Інколи це забирає тижні, а то й місяці. Цифрова команда Міністерства зробила неможливе можливим. Ми цифровізували паперові бронювання. Взяли накази про бронювання у Мінекономіки та занесли 340 000 записів до реєстру “Оберіг”. Щоб актуальна інформація про бронь відображалась в електронних військово-облікових документах наших громадян”, – йдеться у повідомленні.
Як оновити документ?
- Натисніть три крапки справа від документу.
- Виберіть “оновити документ”.
- Після цього ви побачите свій актуальний статус.
- Якщо ваше бронювання було лише на папері, статус “Заброньовано” з’явиться в застосунку.
- Якщо ваша бронь ще триває, але в застосунку цього не було — новий термін має відобразитись в “Резерв+”.
Що робити, якщо ваша бронь не з’явилась в Резерв+?
Частину наказів про бронювання не вдалося оцифрувати через відсутність інформації, що ідентифікує конкретну особу, додала Катерина Черногоренко.
Вона підкреслила, що над чітким та прозорим алгоритмом вже працюють, щоб усі заброньовані громадяни могли отримати актуальний статус в “Резерв+””.
- Читайте також:
- Оновлення даних через “Резерв +”: понад мільйон українців – придатні до призову
- У Міноборони зазначили, що автоматичне оформлення відстрочок через “Резерв+” з’явиться до кінця літа