Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку», військовозобов’язані громадяни мають оновити та уточнити свої дані до 16 липня 2024 року.
Нагадуємо, що зробити це можна особисто звернувшись до:
- Територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- Центру надання адміністративних послуг;
- Самостійно за допомогою мобільного застосунку Резерв+
У зв’язку з збільшенням кількості звернень заявників щодо актуалізації даних, а також з метою своєчасного оновлення даних, головний офіс ЦНАП м.Івано-Франківська буде здійснювати прийом громадян з питань актуалізації даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів в неділю 07.07.2024 року та 14.07.2024 року.
Графік роботи головного офісу ЦНАП м.Івано-Франківська (вул.Незалежності, 9) в неділю 07.07.2024 року та 14.07.2024 року: з 9.00 год.-16.00 год без обідньої перерви.
ВАЖЛИВО!
У неділю 07.07.2024р. та 14.07.2024р. прийом громадян буде здійснюватись виключно з питань оновлення даних.
У вказані дні інші послуги надаватись не будуть.
Що необхідно мати з собою для актуалізації даних у ЦНАП м.Івано-Франківська:
- паспорт громадянина України;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- актуальний номер телефону;
- адреса електронної пошти (за наявності).
Читайте також:
- Міноборони не підтримало збільшення терміну оновлення даних (ДОПОВНЕНО)
- Оновлення даних через “Резерв +”: понад мільйон українців – придатні до призову
- Що буде, якщо видалити «Резерв+» після оновлення даних: відповідь ТЦК