Вранці 19 липня протягом години спостерігались складнощі в отриманні послуг у частини абонентів Vodafone в усіх регіонах України, пише ПІК.
Користувачі скаржаться на недоступність дзвінків та інших функцій. Зокрема, не працював мобільний додаток, висвітлюється повідомлення про технічні роботи.
У самій компанії тільки о 10:30 написали про проблеми і зауважили наступне:
“Фахівці компанії оперативно зреагували на ситуацію, і з 09:20 надання усіх основних послуг поступово відновлюється. Причиною став збій в роботі глобальних інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу”, – йдеться у повідомленні компанії в Телеграм.
Де ще стався збій в Україні?
У роботі українського банку Monobank також стався збій – користувачі скаржаться, що не можуть створити “банку” для заощаджень.
Зауважимо, що сам банк не коментував збої в роботі.
Пресслужба Sense Bank заявляє, що в роботі банку фіксуються технічні проблеми, зокрема у відображенні продуктів, карток та рахунків, переказах та обміну валют, оплаті послуг, покупці облігацій та автоцивілки, відкритті депозитів та кредитів, збірці та довідки.
“Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше“, – йдеться у повідомленні.
Що відомо про збій глобальних інформаційних систем
У всьому світі глобальний ІТ-збій, повʼязаний із взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows.
Серія технічних збоїв зачепила ОС Windows, Лондонську біржу, банки, сотні компаній, авіакомпанії United Airlines, Delta Airlines i American Airlines, системи аеропортів Іспанії, Ірландії, Австралії та інших країн.
Станом на 11:30 у Microsoft повідомляють про поступову стабілізацію ситуації після численних скарг на проблеми доступу до сервісів.
В аеропортах все ще ситуація невтішна: замість табло з розкладом рейсів — “сині екрани смерті”.
Читайте також:
Читайте нас у тг