В Івано-Франківську зʼявиться комунальний дуобусний маршрут. Анонсував це міський голова Руслан Марцінків. Він зазначив, що поставку нових низькопідлогових тролейбусів з автономним ходом очікують вже наступного року, пише ПІК.
“Франківськ стане містом, де зʼявиться комунальний дуобусний маршрут. Наше КП «Електроавтотранс» та завод «Електронмаш» підписали контракт і вже наступного року очікуємо поставку нових низькопідлогових тролейбусів з автономним ходом”, – йдеться у повідомленні.
Кошти на цей проєкт надає Європейський інвестиційний банк. Тендер виграла львівська компанія «Електронмаш».
«Це контракт на 9 тролейбусів з автономним ходом щонайменше 15 кілометрів. Тендер планували провести ще на початку 2022 року, але через повномасштабне вторгнення довелося відкласти процедуру, і фактично тендер відбувався в кінці 2023 року. Вартість цього контракту – 3 млн 615 тис. євро. З яких 3 мільйони – це є кредитні кошти Європейського інвестиційного банку, у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні. І 615 тисяч євро – це грант – безповоротна фінансова допомога», – розповідає директор КП «Електроавтотранс» Віталій Голутяк.
Тендер, каже Віталій Голутяк, був не ціновий. А на найбільш вигідну пропозицію, в якій мали бути три основні параметри: ціна, технічні характеристики якості та кількість запропонованого товару.
«У результаті ТзОВ «Електронмаш» – єдині в Україні, хто виробляє кузови тролейбусів із нержавіючої сталі, стали переможцями тендеру. Вони відповідають вимогам, які прописало місто Івано-Франківськ у тендерній документації. Цей тролейбус по суті є як комп’ютер на колесах, тобто всі його системи управляються через центральний комп’ютер, по КАН-модулях. Це означає, що потрібен буде мінімальний час для його діагностики», – в.о. директора ТзОВ «Електронмаш»Володимир Будзан.
Довідково: Дуообус — універсальний вид транспорту, який є водночас і тролейбусом, і автобусом або іншим видом транспорту.
Він має два повноцінні двигуни: один внутрішнього згоряння, а другий електричний, при тому має також електрообладнання від звичайного тролейбуса.
При цьому кожен з двигунів передає момент кручення до ведучого моста (їх може бути два у тривісній машині, у дуобусів стандартної довжини тягові колеса переважно задні) окремою карданною передачею: два двигуни (електричний та дизельний/бензиновий) незалежно передають момент кручення до ведучих коліс.
До слова, закупівля дуобусів для Івано-Франківська планувалася ще з 2020 року. Більше за посиланнями:
- Сесія франківської міськради: дуобуси таки беруть в кредит (ВІДЕО)
- У Франківську курсуватимуть дуобуси. Що кажуть люди?
-
Франківськ отримає грант у 615 тис. євро на закупівлю електричних дуобусів