У Ліцеї № 20 відкрили ресурсну кімнату. Вона призначена для групових занять з дітьми з особливими освітніми потребами.
“Діти з особливими потребами вже не перший рік навчаються серед звичайних дітей у нашому ліцеї. Після першого або другого уроку вони трішки втомлюються і їм необхідно десь розвантажуватись. Тому створення ресурсної кімнати та перебування в ній допоможе віднайти внутрішній спокій та зібратися з силами”, – розповідає директор Ліцею № 20 Дмитро Скиданчук.
За словами шкільної психологині Марії Томан, ці кімнати не лише допомагають дітям освоювати навчальний матеріал, але й розвивають мислення, пам’ять та уяву. Зокрема діти сюди можуть прийти на перерві, щоб відпочити та побути у спокої.
“Дуже багато батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами хочуть, щоб їхні діти навчались не у спеціалізованих школах, а у звичайних загальноосвітніх. Бо в них відбувається набагато швидше соціалізація. Ресурсні кімнати необхідні. В них дітки можуть навчатися і підтримувати свій психоемоційний стан”, – говорить шкільна психологиня Марія Томан.
У ліцеї вже четвертий рік діє спеціальне навчання у восьми класах: 5 початкових та 3 старших. Загальна кількість дітей з особливими потребами – 13 учнів.
“Кімнату може відвідувати не лише дитина з особливими освітніми потребами, але й всі інші. Приміщення слугує й для корекційно-розвиваючих занять. Ми тішимося, що маємо практичного психолога. Заняття відбуваються й з логопедом. Є лікувальна фізкультура та навіть маємо годинки ритміки, які проводить вчитель музичного мистецтва”, – розповідає заступниця директора Ірина Книш.
“Такі ресурсні кімнати є вже в більшості наших закладів. Тут часткове фінансування депутатами міської ради Мар’яни Смаль, а також міського бюджету”, – підсумовує Івано-Франківський міський голова Руслан Марцінків.
Читайте також:
- Івано-Франківська дитяча художня школа святкує 65-річчя з дня заснування (ФОТО)
- Головні новини Івано-Франківська та Прикарпаття: де читати