Івано-Франківськ

Трансфертне ціноутворення в Україні: теорія, практика та професійна підтримка

Трансфертне ціноутворення — це інструмент захисту бізнесу від ризиків.

2222 1

У сучасному глобалізованому світі бізнес часто виходить за межі національних кордонів, працюючи з дочірніми компаніями, філіями та партнерами за кордоном. У таких випадках трансфертне ціноутворення (ТЦУ) стає надзвичайно важливою частиною податкового планування та дотримання законодавства. В Україні контроль за ТЦУ здійснюється з метою запобігання заниженню податкових зобов’язань через маніпуляції з цінами у контрольованих операціях.

Що таке трансфертне ціноутворення?

ТЦУ — це система встановлення цін на товари, роботи чи послуги, що передаються між пов’язаними особами, особливо коли одна зі сторін зареєстрована в юрисдикції з пільговим оподаткуванням. Основною метою ТЦУ є забезпечення того, щоб такі операції здійснювались за ринковими цінами, якби вони відбувалися між незалежними контрагентами.

В Україні питання ТЦУ регулюються Податковим кодексом. Компанії, які здійснюють контрольовані операції, зобов’язані складати звіти про ТЦУ. Важливою є документація з трансфертного ціноутворення.

Виклики для бізнесу

Підприємства в Україні часто стикаються з такими труднощами:

  • правильне визначення контрольованих операцій;
  • застосування відповідних методів ТЦУ;
  • формування звітності відповідно до законодавчих вимог;
  • обґрунтування ділової мети операцій з нерезидентами;
  • підготовка до податкових перевірок.

Самостійне вирішення цих питань може бути складним, особливо для компаній без власного відділу міжнародного податкового планування. Тут на допомогу приходить команда професіоналів.

Чому варто обирати експертів?

Аудиторська компанія «Наша Бухгалтерія» є визнаним експертом у сфері трансфертного ціноутворення в Україні. Їхні спеціалісти пропонують комплексне вирішення всіх питань, пов’язаних з ТЦУ, а саме:

  • Підготовка звітів та документації з ТЦУ
  • Розробка і впровадження політики ТЦУ
  • Дослідження ринку та формування діапазону цін / рентабельності для цілей ТЦУ
  • Складання трирівневої документації з метою ТЦУ
  • Підтвердження ділової мети для операцій з нерезидентами
  • Юридичний супровід податкових перевірок з ТЦУ
  • Програмні розробки у сфері ТЦУ
  • Розрахунок вартості підготовки документації з ТЦУ

Етапи підготовки документації з ТЦУ

Для адекватної оцінки ризиків податкового контролю у рамках відповідної компанії, наші фахівці використовують наступний алгоритм взаємодії з клієнтами:

  1. Договір з ТЦУ

На початковому етапі проводиться знайомство з компанією, що включає: • Первинний безкоштовний огляд, оцінка об’єму робіт та формування вартості послуги; • Визначення переліку операцій, що можуть вважатися контрольованими; • Складення та підписання договорів про нерозголошення інформації та надання послуг. Останній слугує гарантією своєчасного виконання зобов’язань обома сторонами у повному об’ємі.

  1. Запит на документи

Щоб скласти індивідуальний план роботи з урахуванням особливостей вашого бізнесу, спеціалісти нашої команди повинні провести комплексну інвентаризацію господарської діяльності підприємства замовника. Для цього клієнт повинен надати нам, як аудиторам усю необхідну документацію та забезпечити повний доступ до систем фінансового обліку

  1. Аналіз документів

Аналіз документів, функціональний аналіз, пошук зіставних операцій у системі обліку, економічний аналіз. Зібравши всю необхідну інформацію, спеціалісти нашої команди зможуть: • Оцінити актуальність обраної схеми трансфертного ціноутворення, проаналізувати усі операції з контрагентами; •Співставити взаємодії на внутрішньому і зовнішньому ринках, визначити рівень маржинального доходу і оподатковуваного прибутку відповідно до норм ПКУ.

  1. Обговорення попередніх результатів

На даному етапі відбувається підготовка мультивекторного звіту зі списком рекомендацій відносно: • Оптимізації методів дослідження даних; • Розрахунків щодо трансфертного ціноутворення. Окрім того, це дозволить зібрати усі необхідні матеріали документації по ТЦУ, підготуватися до перевірки податкової декларації, а також оцінити ефективність обраної системи внутрішнього документообігу компанії

  1. Надання файлу документації з розрахунками

За результатами роботи команди «Наша Бухгалтерія» ви отримаєте файл, що міститеме висновки про наявність контрольованих операцій протягом вказаного періоду часу, а також детальний опис результатів їх впливу на об’єкт оподаткування.

Чому варто обрати «Нашу Бухгалтерію»?

Трансфертне ціноутворення — це не лише обов’язкова частина дотримання податкового законодавства, а й інструмент захисту бізнесу від ризиків. Аудиторська компанія «Наша Бухгалтерія» – це:

  • Понад 10 років досвіду у сфері аудиту та консалтингу.
  • Команда з сертифікованих аудиторів, економістів та юристів.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
  • Прозорість цінової політики та якість обслуговування.

За підтримки професіоналів з компанії «Наша Бухгалтерія» ви можете бути впевнені у надійності вашої документації та правильності підході.

РЕКЛАМА

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено