У “Дії” з’явиться ШІ-асистент, який допомагатиме отримати потрібну послугу чи довідку, знайти найближчий ЦНАП, а в майбутньому з ним можна буде спілкуватися голосом.
«Ми переосмислили, що робимо з Дією. У 2019–2020 році ми зробили стрибок і створили сексуальний застосунок з погляду UX/UI, де можна швидко отримувати послуги. Але зараз АІ змінив споживацьку культуру. Усе, що не буде схоже на ChatGPT, Gemini чи інші моделі, викликає роздуми, як цим користуватися. Щоб створити найкращий користувацький досвід, нам потрібно трансформувати Дію в АІ-продукт», — зазначив Михайло Федоров.
За його словами, у планах, що ШІ-агент зможе надсилати довідки, а в майбутньому взагалі вестиме отримання послуги. Зокрема, йому можна буде описати життєву ситуацію — і штучний інтелект підкаже, яка послуга потрібна.
На порталі “Дія” зазначено, що планують зробити голосові запити і з застосунком можна буде спілкуватися так само як з іншими моделями.
Читайте також:
- У Дії запустили ще дві послуги: для ветеранів та їхніх сімей
- У “Дії” до свята Валентина презентували Сертифікат неодруженого чи неодруженої
- Франківці розповіли, чи пам’ятають вони свій перший поцілунок (ВІДЕО)
- 14 лютого 2025 року: яке сьогодні свято, події, іменини
- У “Дії” зʼявляться направлення до лікаря та рецепти на ліки