Івано-Франківськ

Матеріали для банерів: як вибрати

Банер повинен моментально привертати увагу клієнта.

Банер є одним із найпопулярніших інструментів реклами. Для виготовлення такої конструкції можна використовувати матеріали різних типів. Вибір певної банерної тканини залежить від того, де розміщуватиметься реклама, наскільки тривалою планується кампанія тощо. На plastics.ua модно придбати різні матеріали для банерів.

Огляд популярних матеріалів

5226459880922150007

В основному використовується кілька їх видів:

  • банерний папір – досить доступний та економічний матеріал, але, на жаль, в умовах відкритої експлуатації короткоживучий. Папір, просочений нейлоном і латексом, здатний гідно протриматися близько 2-х місяців. І це за умови, якщо її буде натягнуто на жорсткий каркас, інакше вітер розправиться з нею ще раніше;
  • поліетиленова плівка – довговічніший і стійкіший матеріал: в умовах стандартної експлуатації «живе» до 5 місяців без втрати форми та якості зображення. В умовах інтер’єрної експлуатації вкрай бажаним є використання спеціальних пігментних чорнил;
  • синтетична банерна тканина – дуже недорогий і зовні привабливий матеріал, проте дуже нестійкий до зовнішніх дій. Тому синтетичну банерну тканину використовують для виготовлення внутрішніх рекламних носіїв: виставкових, іміджевих і таке інше.

Яким має бути матеріал для рекламних банерів

Щоб рекламний носій ефективно справлявся зі своїми завданнями, необхідно, щоб матеріал, на якому друкують банери, відповідав таким характеристикам:

  • міцність – рекламні конструкції часто використовуються при складних погодних умовах, тому матеріал не повинен рватися при сильних поривах вітру чи іншому механічному впливі;
  • стійкість – фарба повинна добре триматися на полотні, не вигоряти під впливом ультрафіолету та не тріскатись при перепадах температур або високої вологості;
  • еластичність – чим вищий цей показник, тим менша ймовірність появи заломів і тріщин на банері.

Як здійснюється друк на банері

Практично в 100% випадків банери запечатуються на рулонних широкоформатних струменевих принтерах, але сфера застосування готового продукту залежатиме не тільки від матеріалу, а й від чорнил, що застосовуються для друку, а також дозволу.

Матеріали для банерів: як вибрати

Наприклад, друк сольвентним та екосольвентним чорнилом застосовується головним чином для виготовлення продукції, яка буде експлуатуватися на вулиці. Це, до речі, найдешевший варіант. Таке чорнило містить у своєму складі розчинник, завдяки якому вони проникають у структуру матеріалу і надійно там закріплюються. Волога та перепади температури їм не страшні. Мінусом даної технології є запах, тож вішати такі банери рекомендується на вулиці.

Альтернативний варіант – друк банера чорнилом, яке затверджується під дією УФ-випромінювання. Вони також надійно закріплюються на матеріалі, але при цьому пахнуть набагато слабше, що дозволяє використовувати готову продукцію в більшості приміщень.

Переваги банерів для реклами

Основна відмінність банерів – розміщення на відкритій місцевості, фасадах чи дахах будівель, над проїжджою частиною міської магістралі, АЗС тощо. буд.

Переваги банерів:

  • ефективність, доступність для великої кількості перехожих та пасажирів;
  • міцність, довговічність;
  • стійкість до впливу ультрафіолетового випромінювання, опадів, вихлопних газів;
  • доступна ціна;
  • простота догляду;
  • вибір варіантів виготовлення.

До недоліків можна зарахувати витрати на оренду, те, що на щиті можна зобразити великі елементи. Банер повинен моментально привертати увагу клієнта. Професіонали враховують усі нюанси – яскравість, оригінальність, можливість оцінити інформацію протягом кількох секунд. Для цього необхідно грамотно підібрати колір полотна, розмір та вид шрифту, поєднання фарб.

Реклама

Читайте також у ПІК:

Оперативні новини у TELEGRAM






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено