Прикарпатці все частіше скаржаться на неякісні товари та комунальні послуги

Більшість звернень вдалося вирішити.
Прикарпатці все частіше скаржаться на неякісні товари та комунальні послуги

Фото ілюстративне

За дев’ять місяців 2025 року жителі Івано-Франківщини подали 343 скарги до Головного управління Держпродспоживслужби області. Майже половину звернень (46%) вдалося вирішити на користь споживачів, а ще 147 заявникам надали роз’яснення, пише ПІК.

 Найчастіше прикарпатці скаржаться на:

  • неякісні побутові товари, взуття та мобільні телефони;

  • затримку чи неякісне виготовлення меблів;

  • проблеми з житлово-комунальними послугами;

  • неналежне гарантійне обслуговування;

  • шахрайство або порушення при онлайн-покупках.

За результатами перевірок споживачам повернули понад 388 тисяч гривень.
Також провели 25 позапланових перевірок у сфері комунальних послуг, у 8 випадках виявили порушення. За це підприємства оштрафували на загальну суму 8,6 тисячі гривень.

 Якщо ваші права порушили — звертайтеся до Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за посиланням. 

Читайте також у ПІК:

Оперативні новини у TELEGRAM






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено