PR-rally в Івано-Франківську: як комунікації формують довіру та змінюють реальність (ФОТО)

Говорили про бренд ЗСУ, благодійних проєктів, а також обговорювали роль TikTok і ШІ у сучасних комунікаціях та маркетингу.

DSC 0038 scaled

24 жовтня Університет Короля Данила організував PR-rally «Брендинг у дії: реклама, маркетинг, комунікації». Захід зібрав студентів, представників бізнесу та освітян, щоб на практичних кейсах обговорити актуальні тренди у сфері брендингу, маркетингу та комунікацій, повідомляє ПІК.

Серед запрошених спікерів була радниця зі стратегічних комунікацій Головнокомандувача ЗСУ генерала Валерія Залужного у 2021–2023 роках Людмила Долгоновська. Вона розповіла, що працювала саме над брендом Головнокомандувача і підтриманням довіри до інституції, яка уособлюється конкретною людиною.

“Єдиною метою було те, щоб була довіра до Збройних сил і було обличчя Збройних сил, якому люди б могли довіряти. Тому що передусім йдеться саме про довіру: коли мати віддає сина війську, вона має розуміти, що на чолі цього війська стоїть людина, яка дбає про людські життя”, – наголошує Людмила Долгоновська.

DSC 0107 scaled

Спікерка каже, що робота з брендом починається з роботи над ідентичністю, цінностями та сутністю, щоб люди розуміли, хто ти й про що твоя діяльність.

“Далі працюєш над сприйняттям образу через різні канали комунікації — соцмережі, медіа, особисте спілкування. Важливо формувати довіру, емоційну дотичність та емпатію до конкретної людини чи образу”, – каже Людмила Долгоновська.

DSC 0024 scaled

Людмила Долгоновська, впевнена, що цінним досвідом також є помилки.

“Часто бувають ситуації, в яких немає, як в книжці, правильного вирішення. Це ти обираєш між поганим і не гіршим. Бувають такі ситуації, кризові. І от цей практичний досвід, мені здається, він цінний як практикам, так і теоретикам, які вибудовують довкола практичних кейсів теоретичне підґрунтя, систематизують ці знання. Тому що мій особистий приклад – це така міграція між державними комунікаціями, військовими комунікаціями, комунікаціями в бізнесі. І я розумію, що всюди є свої відмінності, але ось цей набутий досвід, він підсилює тебе, в якій би ти сфері не працював”, – додає спікерка.

Інна Варварук, завідувачка кафедри журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю університету каже, що робота з брендингом актуальна для всіх сфер — від освіти до бізнесу.

photo 5467753273915211152 y 1

“Дуже важливою є робота в соціальних мережах: як працювати з брендом, як популяризувати, як творити, як підбирати контент. Не менш важлива тема — штучний інтелект і нова роль маркетолога, як використовувати знання зі штучного інтелекту для просування маркетингових стратегій. Це унікальна можливість для студентів брати участь в обговоренні реальних практик, які допоможуть визначитися з напрямком у маркетингу та медіа після закінчення університету. Студенти надихаються, мотивують себе, отримують ідеї для реалізації та розуміють, в яку сферу хочуть розвиватися”, – пояснює Інна Варварук.

Ще однією спікеркою заходу була Соломія Буй, комунікаційна директорка центру Superhumans, найбільшого в Україні центру воєнної реабілітації, який надає безкоштовну допомогу у фізичній, психологічній та реконструктивній хірургії для всіх українців, хто постраждав від війни в Україні.

Вона розповіла про побудову бренду благодійних організацій та важливість залучення суспільства до підтримки військових.

“Зараз ми розуміємо, що для аудиторії може стати тригером будь-що. Тому треба говорити, як правильно спілкуватися, як правильно доносити меседжі до різних аудиторій, до цивільних, до військових, до ветеранів, до людей, які вже на сьогодні мають видимі або невидимі травми війни. Дуже важливо виховувати нове покоління комунікаційників, нове покоління піарників, журналістів, які вміють правильно комунікувати цінності, які можуть говорити не лише про потреби компанії, а й доносити, чому це важливо робити сьогодні, аби вже завтра мали бажаний результат”, – пояснює Соломія Буй.

DSC 0164 scaled

“Серед спікерів — практики з різних галузей, які формують бренди, працюють у провідних фахових підприємствах та організаціях, що себе добре зарекомендували. Вони були дотичні до найвідоміших особистостей та знаменитих людей України. Ця подія проводилась у нас до повномасштабного вторгнення. Зараз ми відновлюємо дану традицію. Ми хочемо, щоб вона була регулярною та масштабованою, оскільки бачимо потребу в суспільстві, потребу в бізнесі, а головне — у побудові зв’язків між бізнесом, освітою та креативними індустріями”, – каже Тарас Воробець, заступник проректора з наукової роботи. 

Читайте також:

Оперативні новини у TELEGRAM






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено