Реклама, тютюн і неякісні послуги: на що найчастіше скаржилися прикарпатці у 2025 році

За дев'ять місяців цього року було 62 звернення від людей.

Реклама, тютюн і неякісні послуги: на що найчастіше скаржилися прикарпатці у 2025 році

В Івано-Франківській області діє 19 консультаційних центрів Держпродспоживслужби, де громадяни можуть отримати фахову допомогу щодо своїх прав як споживачів, якості товарів і послуг та безпечності харчових продуктів.

Тут також проводять санітарно-епідеміологічні експертизи та надають роз’яснення у складних ситуаціях, пише ПІК.

За дев’ять місяців 2025 року спеціалісти центрів розглянули 62 звернення — це 18% від усіх заяв, поданих до Головного управління. За їхнім результатом споживачам повернули майже 60 тисяч гривень.

“Окрім цього, фахівці розглянули вісім справ щодо порушення законодавства про рекламу: шість — у Долині та по одній у Рогатині й Галичі. Найчастіше порушували правила реклами знижок, медичних послуг, а також алкоголю та тютюну”, – йдеться у повідомленні Держпродспоживслужби. 

Надходили й звернення щодо порушення антитютюнового законодавства у Калуші, Рогатині, Івано-Франківську, Городенці та Надвірній. Після позапланових перевірок були накладені фінансові санкції. До консультаційних центрів можна звернутися особисто, поштою або онлайн.

Читайте також у ПІК:

Оперативні новини у TELEGRAM






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено