Скандал у «ПриватБанку»: ветерану війни відмовили у видачі картки

Ситуація викликала широкий суспільний резонанс та критику на адресу банку.

Скандал у «ПриватБанку»: ветерану війни відмовили у видачі картки

Голова Національного банку України Андрій Пишний публічно відреагував на резонансну ситуацію з ветераном війни, якому у відділенні «ПриватБанку» відмовили у видачі банківської картки. За його словами, він із болем прочитав історію та не може зрозуміти, як у банку допустили таке рішення, пише ПІК з посиланням на Букви.

Пишний наголосив, що подібні випадки є неприпустимими, і запевнив: відповідні висновки вже будуть зроблені, а така ситуація більше не повториться. Він також пообіцяв особисто доставити ветерану картку та перепросити від імені всієї банківської системи.

«Реакція буде, висновки будуть. І такого більше не станеться», — заявив очільник НБУ.

Інцидент стався в одному з київських відділень «ПриватБанку». 20-річному ветерану російсько-української війни відмовили у видачі картки через неможливість пройти стандартну процедуру фотоідентифікації — за правилами клієнт має тримати картку в руках біля обличчя. Через важке поранення військовий втратив усі чотири кінцівки і фізично не міг виконати цю вимогу.

“У банку запропонували оформити довіреність на медичного куратора, що означало б втрату прямого контролю над власними коштами. Такий варіант ветеран не прийняв. У результаті він змушений чекати на встановлення протеза руки, що може тривати до року, і весь цей час залишатися без повноцінного доступу до своїх грошей”, – йдеться у повідомленні засновниці патронатної служби “Янголи” Олени Толкачової. 

Ситуація викликала широкий суспільний резонанс та критику на адресу банку. Позиція голови Нацбанку стала чітким сигналом, що права ветеранів і людяність мають бути пріоритетом, а формальні процедури не можуть бути вищими за здоровий глузд і повагу до захисників України.

Сьогодні Голова НБУ Андрій Пишний та Член Правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні. ПриватБанк приніс вибачення та ветерану передали банківські картки. Банк взяв на себе зобов’язання повністю покрити витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку.
“Ми уже розпочали перегляд і зміну процедур обслуговування і створюємо окрему гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи Патронатної служби “Янголи” 3-го Армійського корпусу”, – йдеться у повідомленні “Приватбанку”. 
Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, аби подібні ситуації не повторювалися.
Читайте також у ПІК:
Оперативні новини у TELEGRAM






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено