З’єднані бульвари в Івано-Франківську – Північний та Південний – відзначають сьогодні, 25 червня, першу “круглу дату” своєї злуки. Рівно тиждень тому по об’єднаній дорозі пустили рух транспорту, повідомляє ПІК.
Сьогодні вже нікого не дивує той факт, що пройшла подія без “помпи”, як це практикує міська влада, щоб при найменшій нагоді сказати: “Ми це обіцяли, ми це зробили”. Хоча робити добрі справи – це їх обов’язок, тим більше – за зарплату.
Зробили дійсно багато. Читайте у ПІК ретроспективу від Андрія Меніва. Але радянщина й зараз аж випирає: формально об’єкт запустили, а величезний фронт робіт ще будуть доробляти. І невідомо скільки часу.
“Попереду – ще пішохідна зона, тротуари, велодоріжки, верхній шар та озеленення. А ще Бульварами проляже нова тролейбусна лінія. Тож мрія нарешті стала реальністю”, – сказав минулого тижня міський голова Руслан Марцінків.
Заручниками ситуації одразу стали люди. Оскільки по обидва боки об’єднаної смуги – а це 350 метрів – немає тротуарів, то народ воліє ходити проїжджою частиною. І створює аварійні ситуації і для себе, і для транспорту.
“Дайте ми спокій з тим бульваром. Я нині чуть не попав там у ДТП, під машину”, – емоційно відреагував на питання щодо термінів повноцінного запуску об’єкту провідний інженер Управління капітального будівництва Івано-Франківської міськради Ярослав Кузик.
Це той випадок, коли емоційний стан людини говорить більше, аніж може сказати журналістові стос документації.
“Напишіть, що є проїзд. І все! А решту – доробляємо. Місто хоче прийняти готовий об’єкт до Покрови. Будемо старатися”, – роздратовано додав пан Кузик.
Не хочеться впадати у скептицизм, але поняття “хотіти” і “зробити” мають у цій ситуації явний конфлікт інтересів. На такий висновок наштовхує пояснення щодо одного тільки завдання – освітлення автошляху.
“Ви бачите ці стовпи? Так це ще далеко не всі. Там де “п’яний базар” – від поліції до Хотинської – про опори ще навіть не йдеться. Треба якимось чином прибрати торгівлю, прибрати людей. А ще – знайти кошти на опори, за які треба у Білій Церкві заплатити. А щоб від слупа йшло світло, в нього треба пропустити дріт, повісити ящик і таке інше…”, – теж без оптимізму розповів журналісту ПІК безпосередньо на місці будівництва інженер УКБ Валерій Козловський (на фото праворуч).
Тим часом безпосередні виконавці робіт не дуже квапляться. Ми двічі спостерігали однакову картину: техніка стоїть, робоча сила чекає під кущем на вказівки начальства, яке затримується на нараді. Зазначимо, що головним підрядником з цього будівництва є ТОВ “Івано-Франківськавтодор” на чолі з директором Станіславом Ростовцевим.
Таким чином возз’єднання бульварів, про яке говорили десятиліттями, має шанс на продовження розмов. Нагадаємо, що необхідність цієї дороги аргументували ще у 60-ті роки минулого століття та передбачали Генеральним планом 90-х!
” І лише у 2017 році міському голові Руслану Марцінківу вдалось перейти від слів до дій та розпочати роботи”, – полюбляють казати у міськраді.
Та вкотре оприлюднюють грандіозні плани:
“Ми отримаємо ще одне тролейбусне з’єднання, дуже важливе, про яке давно та багато хто говорив, але вдається реалізувати саме зараз. Це ще один дуже амбітний проект, який реалізовується в Івано-Франківську. Вартість якого – 3 млн євро. Це кошти Європейського інвестиційного банку. І фактично, на сьогоднішній день, велику частину цих робіт вже вдалося зробити. Мають ще встановити нові тролейбусні опори. 250 опор всього, а зараз 172 опори вже вмонтовано”, – коментував минулого тижня заступник міського голови Михайло Смушак.
А перша заступниця міського голови Вікторія Сусаніна казала, що той день, коли авто вперше проїхали з’єднаними Бульварами, став своєрідним проривом. Адже саме на шляху проїжджої частини було чимало перешкод. Тому, за її словами, залишився легший етап.
Якщо так, то треба зробити все, аби він був якомога коротшим. І якщо ще не запізно, то люди просять врахувати й інші деталі цієї локації.
Наші читачі пам’ятають думки Ruslan Veselui, що почувався замисленим після прольоту з’єднаними “бульварами”:
“Сьогодні було +28 у авто працює кондиціонер на повну, але вийшовши на “бульвар” і постоявши 5 хв було відчуття +40 і жодної тіні. Прохолоду відчуваєш тільки де алея каштанів. Навіть не бачу де там зараз вже можна зробити озеленення, просто дуже широка дорога і багато ще треба доробити навколо. Крайні смуги вже перетворюються на парковку, але тоді навіщо вони були створені як смуги і де парковки? Розмітку нанесли по чорновому шару асфальту… це все за 4 роки і 50 млн грн(?)… Виглядає не дуже безпечно і не комфортно поки, але проїхати вже можна”.
- Бульвари в Івано-Франківську йшли до свого з’єднання довгі 57 років (ФОТО)
- Як виглядають об’єднані Бульвари у Франківську з висоти пташиного польоту (ФОТО)
- Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram