Івано-Франківськ

“Місто коротких шляхів”, трамвайна колія, підземні паркінги: яким буде Франківськ у 2030 році

Під час дискусії говорили про громадський транспорт, благоустрій, житлово-комунальне господарство.

1 11 scaled

11 квітня в Університеті Короля Данила відбулася дискусії щодо Стратегії Івано-Франківська-2030.

Зокрема, заступник очільника міста Михайло Смушак презентував ідеї та бачення щодо майбутнього Івано-Франківська та Івано-Франківської громади, пише ПІК із посиланням на Інформатор.

Серед основного:

  • Івано-Франківськ хочуть зробити “містом коротких шляхів”, щоб всюди були комфортні зв’язки районів міста з центром і сусідніх районів між собою
  • Зробити безпечні шляхи до всіх навчальних закладів
  • Розширення мережі пішохідних вулиць та створення нових громадських просторів. У тому числі продовження виконання робіт з реконструкції вулиць та площ у центральній частині міста (вул. Січових Стрільців, Пилипа Орлика, Любомира Гузара, Дністровської, Василіянок та Франка)

340478178 274996868189987 154185284480467452 n scaled

  • Створення “зелених коридорів” — коротких велопішохідних зв’язків з численними переходами через річки (мости) та залізницю (тунелі, регульовані переходи).
  • Поліфункціональний центр “Франківськ-сіті” — центр поруч із вокзалом, де можна буде проводити ділові зустрічі, конференції тощо.
  • Перехід на 100% електричний транспорт та будівництво автобусного депо
  • Прокладення колії для трамвая, який при 400 тисяч населення стає економічно необхідним
  • Будівництво транспортно-пересадкових вузлів, що будуть забезпечувати комфортну і швидку пересадку пасажирів з одного виду транспорту в інший
  • Розвиток приміського залізничного сполучення до Бурштина, Коломиї, Долини та Надвірної (“Сітіекспрес”)
  • Єдина система приміських автобусів з міським громадським транспортом: електронний квиток, проїзні, безготівкова оплата тощо
  • Розбудова велосипедної інфраструктури, створення паркомісць для велосипедів

340638136 1539509236536148 2119208090626947052 n scaled

  • Реконструкція вулично-дорожньої мережі та будівництво нових сполучень
  • Влаштування розумних світлофорів, що допоможуть краще розподіляти потік машин і підвищити пропускну здатність перехресть
  • Впровадження програми “нульової смертності на дорогах”
  • Влаштування підземних паркінгів в офісних, житлових і комерційних будівлях
  • Розвиток авіаційного сполучення між обласними центрами України та повітряними хабами Європи
  • Озеленення міста, утримання парків, скверів та утримання житлового фонду

“Спочатку ми будуємо міста, а потім міста будують нас. Вони будуть впливати на наше життя, життя наших дітей і наступних поколінь”, — запевняє Михайло Смушак.

340909723 739131804521070 1666076517514794015 n scaled

Своєю чергою міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків зазначив, що війна внесла корективи і ми маємо багато змін. Вони торкнулися як нашої держави, так і нашої Івано-Франківської громади.

Зокрема, громада зараз в шість з половиною разів більша, ніж три роки тому. Франківська громада поповнилася мінімум 18,5 тисячами жителів, які вимушено переїхали до нашого міста. Франківськ поповнився великою кількістю нових доріг. Якщо раніше громада мала 292 кілометра доріг, то сьогодні вона має вже понад 800.
“Громада отримала зовсім інший простір. Тому для нас є багато викликів, аби зрозуміти, яким буде Івано-Франківськ в 2030 році. Тож сьогодні працюємо над стратегією, співпрацюємо з різними середовищами. Кінцевий документ, звісно важливий, але надзвичайно важливо врахувати бачення мешканців щодо розвитку Івано-Франківської громади”, – резюмував Руслан Марцінків.
340752015 765343344952873 6975670532278313255 n scaled
Читайте також у ПІК:

Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено