Російська цивільна авіація перебуває у тяжкому становищі через західні санкції: в країні фіксується рекордна кількість авіапригод, зростає кількість поломок літаків, а рейсів стає менше. Про це пише ПІК з посиланням на Слово і Діло.
“З січня до серпня 2023 року в росії сталося понад 120 авіапригод за участю цивільних літаків – у 2,2 рази більше, ніж у попередні роки. При цьому росія і так уже 23 роки перебуває на першому місці у світі за кількістю смертей внаслідок авіакатастроф: з 2000-го загинули щонайменше 1712 людей. Поточний рік також лідирує за кількістю поломок літаків, адже, нагадаємо, у росію заборонено постачати запасні частини”, – йдеться у повідомленні.
Дефіцит запчастин призвів до того, що російська влада дозволила використовувати для ремонту неоригінальні запчастини, а також дозволила «канібалізм» (коли одні літаки розбирають для ремонту інших). Таким чином через несертифікований ремонт вже пройшло 70% російського цивільного авіапарку.
“Російська влада традиційно замовчує проблему. Нещодавно видання Newsweek опублікувало свіжі підрахунки: з вересня до початку грудня в рф сталося загалом 60 інцидентів (вересень – 15, жовтень — 25, листопад — 12, грудень — 8), серед них — вимушені посадки, загоряння двигунів. проблеми, через які літакам довелося змінити заплановані маршрути”, – додають у виданні.
Враховуючи ці цифри, ГУР зробило висновок, що найсильніше на росію вплинули: заборона на поставки повітряних суден та запчастин до них; повна відмова у технічному обслуговуванні та наданні послуг; відмова у оновленні програмного забезпечення; затримання російських повітряних суден за кордоном; обмеження доступу до метеорологічної інформації для аеронавігації.
Читайте також у ПІК:
- Путін заявив про готовність будувати стосунки зі США: у Держдепі відповіли
- Орбан наклав вето на допомогу Україні від ЄС
- У Росії оголосили в розшук очільника української Розвідки Кирила Буданова
- Держсекретар США назвав країни, які зацікавлені у зриві допомоги Україні