Українська мережа Книгарень “Є” повідомила, що у російськомовного продукту на українському ринку більше шансів, тому вона змушена пристосовуватися до умов, хоча їм це не подобається.
Про це повідомили на Facebook сторінці, пише ПІК.
Ось як бачать у книгарні ситуацію, що склалася станом на 2020 рік:
- Якщо не враховувати мережу книгарень Є, 50-70% в обороті великих книготорговельних структур складає російська книга (як імпортована так і видана в Україні).
- Головною причиною просування ритейлом російської книги є привабливі умови (більша маржа).
- Можливість створювати привабливі умови визначається у першу чергу перевагами у собівартості російського продукту у порівнянні з українським (менша вартість авторських прав та перекладу на один примірник).
- Російський книжковий бізнес завжди може розраховувати на підтримку власної держави у просуванні свого продукту в Україні.
“Нескладно передбачити, що в цих умовах сегмент україномовної книги поступово стискатиметься, українські видавці будуть менше видавати, а читачі будуть купувати ще більше російською – всупереч власному бажанню. Чи подобається нам цей стан речей? Ні. Чи в силах ми, як книготоргівельна мережа, його змінити? Ні. Чи можемо ми ігнорувати цю реальність? Ні. Виправити таке становище може лише дієва державна політика, а Книгарня “Є” змушена враховувати викладені обставини у плануванні своєї подальшої роботи”, – розповіли у книгарні.
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте також:
Читайте нас у тг