Активне дозвілля, реабілітація та підтримуюче середовище – речі, до яких люди з інвалідністю часто не мають доступу. Тим паче під час війни. Ізоляція починається від порога власного будинку і без перебільшення може тривати все життя. Саме тому будь-яка можливість соціалізуватися – навіть якщо це буденний похід в магазин – є надзвичайно важливою. А відпочинок в інклюзивному таборі з можливістю набути навичок самозарадності, відчути самостійність, свободу і повноцінну участь у житті громади, для більшості є недосяжною мрією.
Здійснити її взявся Карітас Івано-Франківськ. На початку року організація провела аукціон зустрічей, щоб зібрати кошти на літній табір для молоді з інвалідністю, що відвідує місцевий інклюзивний центр. При початковій цілі у 90 000, команда зібрала понад 260 000 гривень.
“Так, ми зібрали 262 080 гривень: 225 400 за самі зустрічі і ще 36 680 гривень від тих, хто просто хотів підтримати ініціативу. Найбільша ставка була 50 000 гривень, найменша – 400 і всі ці внески важливі. Я сильно переживала – раптом збір на табір для молоді з інвалідністю «не на часі»? Раптом мені не вдасться зібрати потрібну кількість людей? Раптом ніхто не задонатить? Але нам вдалось перевершити всі очікування. Тепер на душі тільки вдячність і спокій, бо влітку відвідувачі нашого центру поїдуть в Карпати і проведуть там свій незабутній час“, – розповіла фандрейзерка ініціативи Юлія Данилів.
Вона розповіла, що коли шукала людей для участі, основою пошуку був критерій «цікавості».
“Фокус уваги був виключно на тих, хто буде донатити. Цей критерій частково спрацював, частково -ні. На деяких людей не було жодної ставки, почала аналізувати – навіть їхні друзі, колеги не робили бодай символічних ставок, аби підтримати. Тому організовуючи аукціон не завадить включити і бізнес-мислення – запропонувати таких гостей, на кого точно поставлять. Чи вони відомі, чи мають активне оточення, друзів, які підтримають участь гарними ставками? Важливі питання, які варто дослідити перш ніж запрошувати учасників“, – наголосила Данилів.
Основним майданчиком аукціону був фейсбук, де створили окрему сторінку. Спочатку на ній було всього 30 підписників, що згодом виросли до 1700. Як виявилось цього є цілком достатньо, щоб про ініціативу дізнались як у Франківську, так і далеко за його межами.
“Людей я також шукала переважно на фейсбуці, серед своїх контактів і друзів друзів. «Стартовий капітал» ваших знайомств не є обов’язковою умовою, але суттєво полегшує пошук майбутніх учасників. Я писала людям і поза колом своїх знайомих. Так, наприклад, було з Нікітою Тітовим, я просто побачила його ілюстрації і подумала, що це надзвичайно цікава людина для зустрічі. До речі, він одразу погодився і саме на нього була найбільша ставка – 50 000 грн. Деякі люди погоджувались на участь, але потребували допомогти із текстом-описом про себе. Деякі навпаки були проактивними і дізнавшись про аукціон писали перші, пропонували залученість. Ми публікували три «лоти» на день, а пошук учасників був безперервним процесом майже до кінця аукціону“, – каже фандрейзерка.
Юлій Данилів додає, що проведення аукціону, що вдався – це завжди заслуга багатьох людей.
“Карітас, «лоти» і ті, хто донатив, – ми спільно створили такий результат. Врешті сама ідея, щира і заряджена, зібрала коло себе неймовірних людей. Я вже бачу, як наступного року знову робитиму аукціон. Думаю, кого запросити, як оптимізувати зусилля… Дай Бог, щоб все вдалося! Бо навіть під час війни ми не маємо забувати про тих, хто потребує нашої підтримки”, – додали у “Карітасі”.
Читайте також:
- У Надвірній відбудеться відзначення річниці місцевого “Карітасу” (ПРОГРАМА)
- У Коломиї “Карітас” надає переселенцям гранти для оренди житла
- «Карітас» на Івано-Франківщині отримав гуманітарну допомогу із Хорватії
- Франківський Карітас готує для біженців понад 500 обідів на день