За словами дизайнерки, в цьому одязі зручно бігати й обіймати котів. Дівчинці допомагає мама, так вона в процесі розробки бренду вчить Віталіну бізнес-процесам, повідомляє Суспільне, пише ПІК.
Над власною колекцією одягу Віталіна працює приблизно пів року. Для цього пішла вчитися на курси крію і шиття. Наразі дівчинка самостійно працює за швейною машинкою.
“З самого дитинства, я просто нитками обмотувала ляльок, як кожна дитина, але потім вже почала зметувати, шити. І якось виходило”, – пояснила Віталіна.
З 3-х років дівчинка розуміла, як змішувати кольори і захоплювалась малюванням, розповіла її мама, Марина Смірнова. Шиттям дитина зацікавилася на карантині.
“Вона намагалась зробити одяг для своїх ляльок. Прийшло літо, вона весь новий одяг порізала, шорти та майки зробила собі з дірками. Я зрозуміла, що ми скоро залишимось без одягу. І я її віддала на курси. Там вона пройшла два модулі. І після цього вона вже сказала: мама, я хочу створювати бренд одягу”, – поділилася Марина.
У родини вдома два коти. З ними любить гратися Віталіна, тому: основна ідея її колекції – щоб було зручно гладити котів і бігати у дворі.
“Спочатку я думаю, потім я в голові собі це малюю. Після цього додаю одяг до бренду. Але деякі (речі, – ред.) можуть просто бути малюнками, вони в бренд не входять. По-перше, мені подобається результат, тому що потім я можу це носити. А по-друге, мені подобається шити різні рядки”, – додала дизайнерка.
Дизайн одягу Віталіна розробляє самостійно, а створювати його дівчинці допомагає мама.
“Наразі я шию складні шви. Вона допомагає мені кроїти, зметувати, їй належить ідея, вона дизайнерка цих речей. Я можу щось скорегувати, але дизайн її”, – розповіла Марина.
До літа родина планує зібрати повну колекцію і зробити 28 комплектів одягу, частину вони вже пошили.
“Це одяг, яким його бачить дитина, в якому зручно обійматись, валятися де завгодно, гладити котів. У ньому ти можеш знаходитися і вдома, і на вулиці. Головне, щоб було комфортно “, – зазначила мама Віталіни.
За її словами, колекцію відшивають з натуральних італійських тканин.
“Ми непрофесійні закрійники та конструктори, але нам дуже близька тема фешн. Нам не подобається просто шити одяг на замовлення, нам подобається саме створювати дизайн та моделі”, – зауважила Марина.
Під час розробки бренду Марина вчить доньку бізнес-процесам.
“Я весь час, думала, ну от зараз їй набридне і закінчиться все, бо продовжувати без неї я не можу, у мене інші цілі і завдання. Мені цікаво саме з нею займатися проєктом і розповідати їй про бізнес – як все взаємодіє, які є механізми, що таке піар, що таке нарада. Ми всі ці процеси проходимо на цій моделі”, – додала Марина.
Наступний крок – подати проєкт на грант, для того, щоб почати власне виробництво.
Також читайте:
- Під Дніпром 8 вагонів вантажного поїзда зійшли з колій і заблокували рух (ФОТО)
- У двох працівників Івано-Франківського апеляційного суду підтвердили COVID-19
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram , Youtube та Telegram
Читайте нас у тг