Десятьох людей вдалося врятувати, двоє загинули, ще одного моряка шукають рятувальники, пише ПІК з посиланням на Суспільне.
Як повідомляє пресслужба компанії Grup Servicii Petroliere, яка бере участь в рятувальній операції, усі 13 членів екіпажу судна були громадянами України.
“Волго Балт 179″ затонув. Екіпаж корабля складається з 13 осіб: 12 чоловіків та жінки, усі – громадяни України”, – йдеться у повідомленні.
За наявними даними, один із членів екіпажу зник безвісти.
“Десять врятованих людей перебувають у лікарні корабля GSP Falcon і отримують усю необхідну допомогу. Наразі одного члена екіпажу не знайдено. Рятувальна операція триває”, – зазначили у Grup Servicii Petroliere.
Румунське видання Constanta News опублікувало на YouTube відео операції із порятунку екіпажу судна.
Рятувальники отримали аварійне повідомлення з корабля 4:40 ранку 11 березня. Вони проводили операцію з порятунку моряків за надзвичайно складних погодних умов – швидкість вітру становила 50 кілометрів на годину, а висота хвиль сягала чотирьох метрів. У компанії повідомили, що врятовані моряки будуть перевезені до пасажирського причалу в порту Констанца після завершення рятувальної операції.
Що кажуть в Україні
Як повідомив речник Міністерства закордонних справ Олег Ніколенко, у порт Констанци для надання допомоги морякам вже вирушили українські консули.
“Консули вирушили в порт Констанца для координації рятувальної операції та надання консульської допомоги”, – написав він у своєму Twitter.
За його словами, Військово-морські сили Румунії направили гелікоптер для транспортування критично постраждалої українки до лікарні Констанци.
“Решта врятованих моряків знаходиться на борту румунського рятувального судна GSP Falcon. Їхній стан задовільний. Пошуки одного члена екіпажу тривають”, – додав посадовець.
Також Ніколенко оприлюднив номер телефонної гарячої лінії для родичів моряків: +40212303660.
Державна служба морського та річкового транспорту України опублікувала імена екіпажу “Волго Балт 179”.
“10 членів екіпажу врятовано: Севера Юрій; Хлізнуца Ігор; Чернов Олександр; Гайдай Сергій; Морозов Денис; Соловйов Віталій; Ремішевський Микола; Дєментьєв Сергій; Ніколаєнко Дмитро; Соколова Ангеліна”, — зазначили у держслужбі.
Речник МЗС Олег Ніколенко також підтвердив цю інформацію.
За словами спікера Держслужби морського та річкового транспорту, унаслідок трагедії постраждала кадет Ангеліна Соколова.
“Постраждала одна людина, це Соколова Ангеліна, кадет. У неї глибокі порізи шиї та обличчя, але її стан стабільний. Решта 9 членів екіпажу не постраждали”, – розповів він Суспільному.
У відомстві також додали, що місцеперебування старшого помічника капітана Болатханова Рамзана встановлюється, а капітан Борисенко Олександр та електромеханік Лисаченко Григорій загинули.
На затонулому судні були моряки з Херсона, Миколаєва, Одеси та Білгорода-Дністровського (Одеська область). Про це Суспільному розповів директор компанії “Сітранс”, що займалася технічним обслуговуванням судна, Михайло Геранін.
За його словами, “Волго Балт 179” був “у нормальному та робочому стані”, крім того, судно нещодавно ремонтували.
Востаннє, за інформацією Гераніна, корабель перевіряли наприкінці листопада: “Судно було у жовтні-листопаді в Білгороді-Дністровському, до нього жодних питань, наскільки мені відомо, не було. Так само перед виходом з порту Ростова був Port State Control. І дали добро, аби воно пішло в рейс”.
Що відомо про власника судна
Як розповів Суспільному керівник Інституту Чорноморських стратегічних досліджень та головний редактор видання Black Sea News Андрій Клименко, фактичним власником і оператором судна є українська компанія, зареєстрована в Миколаєві за адресою: вул. Московська, 43. За його словами, судно перебувало у поганому технічному стані з огляду на вік.
“Судно має “чорну мітку” Паризького меморандуму. Це – міжнародна угода про безпеку на морі, і вона регулює вимоги до технічного стану, тобто є дуже суттєві зауваження до нього. Це не дивно, адже воно побудоване у 1973 році, тобто це – майже 50 років. Судна типу “Волго Балт” за проєктом будувалися на термін роботи приблизно 25 років. Тобто я не здивований, що за такий час там все згнило”, – зазначив Клименко.
За його словами, врятувати більшу частину екіпажу вдалося завдяки тому, що поруч знаходилися рятувальні судна, які обслуговують румунські нафтові платформи у Чорному морі.
“Біля місця катастрофи Румунія добуває нафту, і людям пощастило, що там були рятувальні судна”, – підкреслив Андрій Клименко.
За даними VesselFinder, затонуле судно було збудоване у 1973 році та ходило під прапором Коморських островів. Порт приписки судна не вказаний. Останні порти, які відвідувало судно – Стамбул, Туреччина, (13 лютого); Картал, Туреччина (19 лютого), Керч, Крим (22 лютого) та Ростов-на-Дону, РФ (2 березня). Пунктом призначення судна вказаний порт у румунському місті Констанца.
Читайте також:
- 12 березня 2021: яке сьогодні свято, іменини, події і прикмети
- Україну хочуть поділити на 10 функціональних зон
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг