Про це повідомляє Антимонопольний комітет України, пише ПІК.
“Підприємства використовують при оформленні етикеток написи грузинською мовою, зображення грузинського прапора та інші елементи, притаманні напоям із Грузії. Натомість інформація про українське походження вказується маленькими літерами. Окрім цього, у рекламі таких напоїв використовуються ролики грузинського застілля з місцевими стравами, побажаннями, костюмами тощо. Усе це може ввести в оману споживачів та дати їм хибне враження, що вони купують коньяки саме грузинського виробництва”, – йдеться у повідомленні.
Додамо, що раніше Антимонопольний комітет України вже надавав схожі рекомендації українським виробниками “грузинських вин”.
Приєднуйтесь до нас у Telegram
Читайте також у ПІК:
Читайте нас у тг