Громадська спілка “Дороги смаку Прикарпаття” об’єднає виробників традиційних локальних продуктів. Запровадження гастро-маршрутів сприятиме збільшенню туристичних потоків на сільські території, підвищить попит на місцеву продукцію та розвиток регіонів.
Про це розповіли сьогодні на брифінгу “Розвиток гастрономічного туризму – створення громадської спілки «Дорога смаку Прикарпаття»”, пише ПІК.
На брифінгу були присутні секретарка Асоціації Карпатських Ватагів Марія Маківничук, начальник управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської ОДА Олександр Зрайко, національна експертка проєкту ЄС “Підтримка розвитку систем географічних зазначень в Україні” Юлія Прохода, підприємиця і голова спілки “Дороги смаку Прикарпаття” Ірина Фіщук, національний експерт проєкту з питань розвитку сільських територій в Карпатському регіоні Тарас Антонюк та голова кластеру сільського зеленого туризму “Бойківський колорит” Оксана Клебан.
“Ми не могли оминути Прикарпаття. Саме цей регіон має різноманітні смаки, різноманітні історії які пов’язані з цими смаками і традиційні технології, які дають роботу не одному поколінню людей. Щоб втілити це все в єдиний продукт, який можна пропонувати і самим жителям Прикарпаття, і сусідам, і іноземним гостям, сформували “Дорогу смаку Прикарпаття”. Ця дорога об’єднує традиційні страви“, – зазначила Юлія Прохода.
Туристи зможуть обирати напрямки подорожі та складати гастрономічну карту, та отримати гарантію харчової безпеки на маршруті.
“Це новий шанс на отримання нового виду доходів, який допоможе віддалені гірські території відновити та повернути їм славу. Дорогу будують за методологією на основі пілотного проєкту “Дороги Вина і Смаку Бессарабії”, яка успішно реалізована в Одеській області. Івано-Франківщина має можливість отримати весь досвід здобутий там“, – додав Тарас Антонюк.
Основне завдання “Дороги смаку Прикарпаття” – інтегрувати пропозицію виробників традиційних локальних продуктів у систему туристичного ринку через формування нової туристичної пропозиції з акцентом на гастрономічні традиції Гуцульщини, Бойківщини, Покуття.
“Бойківщина в туризмі є зовсім невідомою, не так як Гуцульщина. Ми завжди були в тіні. Зараз ми зайнялись розвитком українського села та сільського зеленого туризму. Це можливість змінити погляди наших людей, щоб вони не їхали заробляти гроші за кордон, а заробляли їх тут і розвивали наше українське село“, – відзначила Оксана Клебан.
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте також: