В Рожнятові центр обслуговування клієнтів “Прикарпатенергорейду” припинив роботу. Про це йдеться на сайті Рожнятівської райдержадміністрації, пише ПІК.
З 1 лютого прийом побутових та юридичних споживачів відбуватиметься у Калуському центрі обслуговування клієнтів на площі Героїв, 25.
Графік роботи центру: понеділок-п’ятниця 08:00 – 18:00 год., субота 09:00 – 13:00 год., неділя та святкові дні – вихідні.
Усі споживачі Рожнятова можуть використовувати канали онлайн підтримки, зокрема:
- персональний кабінет (my.pret.com.ua)
- телефон: (03472) 6-06-08
- електронну пошту: info.kal@pret.com.ua
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок – п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
- чат-бот у Viber: bit.ly/pret_bot
Перелік послуг, які надаються дистанційно: видача та перевірка рахунків на оплату, інформація про споживання, прийом показників і звітів, консультації та довідки з питань постачання електроенергії та природного газу.
До слова, зміни в мережі центрів обслуговування пов’язані із завершенням державної реформи адміністративно-територіального устрою.
Читайте також у ПІК:
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram , Youtube та Telegram
Читайте нас у тг