Ворохта буде мати власний бренд. Про це повідомив депутат Ворохтянської селищної ради Олег Молдавчук, пише Укрінформ.
“Після останніх місцевих виборів ми провели скликання громади і дійшли висновку, що власний бренд нам потрібен був ще на вчора. Ми прекрасно розуміємо, що без бренду розвивати територію складно. Люди, які до нас приїжджають, мають чітко розуміти, куди вони приїхали і що у нас можуть отримати та побачити. Власний бренд очікуємо отримати в травні”, – зазначив Молдавчук.
Підрядника для брендування громада Ворохти обрала на конкурсі. Крім бренду, він запропонував для Ворохти розробити ще й туристичну стратегію. Такі продукти фірма-підрядник вже створювала для Чорнобиля, Борислава та інших міст.
“Вартість нашого проєкту – 140 тис. грн. З цих коштів 40 тис. грн – це фінансування місцевого бізнесу, 100 тис. грн – кошти громади. Для просування ініціативи ми створили робочу групу, до якої увійшли туристичні гіди та підприємці, які працюють у сфері туризму. Ця група розглядатиме, допомагатиме й на кожному етапі надаватиме свої пропозиції як з розроблення стратегії, так і з брендування”, – додав депутат.
До слова, до Ворохтянської територіальної громади входять селище Ворохта та село Татарів, які розташовані на території Карпатського НПП.
Читайте також у ПІК:
Мешканців Прикарпаття просять не купувати небезпечний кунжут
У Поляниці на території готелю сталася пожежа (ФОТО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг